یونیتی ۲۰۲۴: پروژه ساخت اولین بازی ۳ بعدی خود _ سازنده شهر

ضبط شده
اصول توسعه بازی در یونیتی: یاد بگیرید چگونه بازی اول خود را به طور مؤثر و کارآمد بسازید
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 24 اپیزود
  • 2 ساعت و 11 دقیقه
  • سطح متوسط
یونیتی ۲۰۲۴: پروژه ساخت اولین بازی ۳ بعدی خود _ سازنده شهر

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

اپیزودها

اپیزود 1 مقدمه
1 دقیقه

اپیزود 2 ایجاد پروژه و مروری بر یونیتی
3 دقیقه

پس از این سخنرانی، دانش‌آموزان با ساختار پایه‌ای یونیتی آشنا خواهند شد.

اپیزود 3 ذخیره یک طرح جدید یونیتی
2 دقیقه

بعد از اینLecture، دانش‌آموزان خواهند فهمید که چگونه لایه‌بندی یونیته را تغییر دهند و آن را برای استفاده‌های بعدی ذخیره کنند.

در این ویدئو، دانش‌آموزان می‌آموزند که کجا می‌توانند منابع رایگان عالی برای استفاده در پروژه پیدا کنند و چگونه آن‌ها را وارد کنند.

در این درس ویدیویی، دانش‌آموزان خواهند آموخت که GameObject ها چه هستند و کاربردهای آنها چیست.

در این ویدیو درس، دانش‌آموزان با پنجره سلسله‌مراتب Unity و نحوه کارکرد آن آشنا می‌شوند، همراه با اشیاء بازی پیش‌فرض موجود در آن.

در این جلسه ویدیویی، دانش‌آموزان با توابع برنامه‌نویسی و نحوه کار آن‌ها در زمینه یونیتی آشنا خواهند شد.

در این ویدیو تدریس، دانش‌آموزان با اصول عیب‌یابی با استفاده از کنسول یونیتی و تابع Console.Log( ) آشنا خواهند شد.

در این جلسه ویدیویی، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه از مدیر بسته در یونیتی برای نصب بسته‌های مورد نیاز برای پروژه استفاده کنند.

در این ویدیو سخنرانی، دانشجویان اصول استفاده از بسته ProBuilder را یاد خواهند گرفت و شهر prototype خود را با استفاده از شبکه Unity راه‌اندازی خواهند کرد.

در این درس ویدئویی، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه ورودی ماوس را از کاربر دریافت کرده و آن را در کنسول نمایش دهند.

در این ویدیو سخنرانی، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه از همپوشانی اشیاء در زمان ایجاد (اینستنس) جلوگیری کنند.

در این ویدیو، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه دارایی‌های رایگان را از فروشگاه دارایی‌های یونیتی به‌دست آورند و آن‌ها را به پروژه خود وارد کنند.

در این ویدئو کنفرانس، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه یک بوم رابط کاربری ایجاد کنند و عناصر مربوطه‌ای را به آن اضافه کنند که برای یک اقتصاد درون بازی ضروری خواهند بود.

در این ویدئو، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که عناصر رابط کاربری را که در ویدئوی گذشته ایجاد کردیم، مرتب کنند.

در این سخنرانی ویدیویی، دانش‌آموزان خواهند آموخت که چگونه یک پنل فروشگاه راه‌اندازی کنند که با استفاده از دکمه‌ای که قبلاً ایجاد شده است، باز و بسته خواهد شد.

در این درس ویدیویی، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت چگونه با استفاده از یک دکمه که قبلا ایجاد کرده‌ایم و یک اسکریپت جدید، یک پنل را باز و بسته کنند.

در این ویدئو درس، دانش‌آموزان خواهند آموخت که چگونه با فشردن یک دکمه، یک اسکریپت را فعال کنند، در مورد ما، برای فعال‌سازی نمونه‌سازی.

در این درس ویدئویی، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه برچسب‌هایی به اشیاء ایجاد شده اضافه کنند.

در این ویدئو، دانش‌آموزان با اضافه کردن یک اسکریپت اقتصاد پایه به پروژه خود آشنا خواهند شد تا مقدار پولی که یک کاربر دارد را تغییر دهند و متن متن‌های پرو (Text Mesh Pro) را به‌صورت دینامیکی تغییر دهند.

در این ویدئو لکچر، دانش‌آموزان با افزودن یک اسکریپت اقتصاد پایه به پروژه خود آشنا می‌شوند تا مقدار پولی که یک کاربر دارد، تعداد کل شهروندان و تغییرات دینامیک متن Text Mesh Pro را تغییر دهند.

توضیحات دوره

آیا تا به حال خواسته‌اید که بازی بسازید اما نمی‌دانستید از کجا شروع کنید؟ آیا تجربه برنامه‌نویسی مبتدی دارید و می‌خواهید بیشتر به دنیای طراحی بازی بپردازید؟ اگر به این سؤالات پاسخ مثبت داده‌اید، در جای درست هستید. در این دوره من شما را مرحله به مرحله با یونیتی آشنا می‌کنم تا شما را در مسیر توسعه بازی‌هایی که مردم عاشق آن خواهند شد، هدایت کنم. این دوره نیاز دارد که شما دانش پایه‌ای از برنامه‌نویسی داشته باشید، اما با در نظر گرفتن این نکته، ما در طول دوره به بررسی این خواهیم پرداخت که چرا چیزها به این شیوه کدگذاری می‌شوند.

 

ما یک نمونه‌ اولیه از یک بازی شهرسازی ایجاد خواهیم کرد که شما را با بسیاری از مفاهیم ضروری برای توسعه بازی آشنا خواهد کرد. این بازی شهرسازی شما را با دریافت ورودی‌هایی از کاربر، ایجاد اشیاء در بازی، ساختن یک کلاس اقتصادی و ساخت سیستم‌های رابط کاربری قابل استفاده و به‌روزرسانی برای بازی که با کلاس اقتصادی کار می‌کنند، آشنا خواهد کرد.

 

این بازی یک نمونه‌ اولیه عملی خواهد بود که می‌توانید آن را به همین شکل رها کنید یا پس از اتمام، بر روی آن توسعه دهید و در طول دوره ایده‌هایی به شما خواهم داد که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال، اقتصاد و رابط کاربری تقریباً به طور نامتناهی قابل گسترش هستند، بسته به اینکه چقدر می‌خواهید در شخصی‌سازی بازی عمیق‌تر شوید.

دانشجویان دیگر خریده اند

AWS برای مبتدیان
AWS برای مبتدیان
  • 19 اپیزود
  • 38 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
6,000 48,000
تــومـان
مشاهده دوره
پیاده‌سازی مدل CMMC نسخه ۲.۰ _ گام به گام
پیاده‌سازی مدل CMMC نسخه ۲.۰ _ گام به گام
  • 12 اپیزود
  • 1 ساعت و 42 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
17,000 136,000
تــومـان
مشاهده دوره
آموزش برنامه نویسی پایتون با رویکرد هوش مصنوعی
آموزش برنامه نویسی پایتون با رویکرد هوش مصنوعی
  • 1 اپیزود
  • 21 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
رایگان
تــومـان
مشاهده دوره
در یونیتی با استفاده از تایم‌لاین، کات‌سین‌های فوق‌العاده‌ای بسازید.
در یونیتی با استفاده از تایم‌لاین، کات‌سین‌های فوق‌العاده‌ای بسازید.
  • 11 اپیزود
  • 48 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
8,000 64,000
تــومـان
مشاهده دوره
یادگیری گوگل چت از صفر
یادگیری گوگل چت از صفر
  • 45 اپیزود
  • 1 ساعت و 4 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
10,000 70,000
تــومـان
مشاهده دوره
مبانی مدیریت نقطه پایانی
مبانی مدیریت نقطه پایانی
  • 19 اپیزود
  • 1 ساعت و 43 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
17,000 152,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.2 ( 798 رای)
2434 امتیاز و کامنت
8785 دانشجو
302 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

21,000 تومان
188,000 تومان
  • 24 اپیزود در مجموع 2 ساعت و 11 دقیقه
  • 0 دانشجو
  • قابل پخش در همه ساعات شبانه روز
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت