مقدمه‌ای بر تولید بازی‌های ویدیویی

ضبط شده
چگونه بازی‌ها تولید می‌شوند - یک تور در مناطق اصلی که یک تهیه‌کننده بازی باید مدیریت کند تا از lanzamiento موفق بازی اطمینان حاصل کند.
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 53 اپیزود
  • 4 ساعت و 10 دقیقه
  • سطح مقدماتی
مقدمه‌ای بر تولید بازی‌های ویدیویی

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

اپیزودها

اپیزود 1 مقدمه
1 دقیقه

مقدمه‌ای مختصر در مورد دوره و نحوهٔ برگزاری آن.

اپیزود 2 یادداشتی درباره اصطلاحات
1 دقیقه

یک مرور سریع بر اینکه کجا می‌توانید منابعی برای برخی اصطلاحاتی که در دوره استفاده خواهم کرد پیدا کنید.

اپیزود 3 بررسی کلی چرخه تولید
3 دقیقه

یک مرور کوتاه از اجزای چرخه تولید بازی.

نگاهی دقیق به مرحله پیش‌تولید در توسعه بازی.

نگاهی دقیق به مرحله تولید در توسعه بازی.

مقدمه‌ای کوتاه به بخش بعدی، که بر سوالات کلیدی تمرکز دارد تا قبل از شروع به ساخت هر چیزی پاسخ دهید.

شما اهمیت تصمیم‌گیری در مورد نوع بازی که می‌سازید و تعریف آن را درک خواهید کرد.

شما اهمیت انتخاب موتور را در این که بتوانید بازی خود را بسازید درک خواهید کرد.

شما اهمیت انتخاب پلتفرم را هنگام توسعه و راه‌اندازی بازی‌تان درک خواهید کرد.

شما درک خواهید کرد که محدودیت‌های سخت چگونه بر تصمیم‌گیری شما در مورد نوع بازی‌ای که می‌توانید بسازید تأثیر می‌گذارد.

نگاهی به برخی از نمونه‌های ساده‌شده‌ی پایپ‌لاین و اینکه چرا پایپ‌لاین‌ها به طور کلی مهم هستند.

شما با فرآیند نمونه‌سازی و تکه عمودی در چرخه توسعه بازی آشنا خواهید شد - اینکه چرا این موارد مهم هستند و برای چه چیزی استفاده می‌شوند.

مقدمه‌ای کوتاه به بخش بعدی که بر روی تعیین范围، انبارها و برنامه‌ریزی یک بازی تمرکز دارد.

شما خواهید فهمید که لیست بازی‌ها چیست و چگونه می‌توانید یکی را شروع کنید.

شما خواهید آموخت که چگونه شروع به تجسم یک backlog کنید و آن را به نسخه‌ها و انضباط تقسیم کنید.

شما خواهید فهمید که چگونه باید به برآورد و ارزیابی باقی‌مانده کارهای خود بپردازید که این موضوع کلید ساخت بازی شماست.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک لیست معوقه را به نسخه‌ها تقسیم کنید و سپس چگونه یک برنامه تیمی ایجاد کنید تا کار را از لیست معوقه به چیزی تبدیل کنید که کار را برای یک دوره زمانی ثابت برنامه‌ریزی کند.

شما خواهید فهمید که چگونه یک نقشه راه سطح بالا ایجاد کنید و مراحل اولیه افزودن جزئیات به آن را آغاز نمایید.

شما درک خواهید کرد که چگونه از موجودی کار (backlog) در توسعه استفاده می‌شود، به‌طور خاص اینکه چگونه آن را مدیریت می‌کنید و چگونه این امر پایه‌گذار برنامه‌ریزی است.

شما نگاهی کلی به این خواهید داشت که چرا نرم‌افزار مدیریت عقب‌افتادگی مفید است، به همراه برخی مثال‌هایی که می‌توانید تحقیق کنید.

مقدمه‌ای مختصر به بخش بعدی که به موضوعات عمومی که یک تهیه‌کننده بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشد، از وظایف روزانه، اخلاق، بازاریابی و فراتر از آن، می‌پردازد.

شما خواهید فهمید که MVP چیست و چرا این یک رویکرد خوب برای توسعه بازی است.

شما خواهید فهمید چگونه یک تیم برای اتخاذ تصمیمات واضح که به خوبی ارتباط برقرار می‌شوند، راه‌اندازی کنید.

شما اهمیت مستندسازی را درک خواهید کرد، مدارک کلیدی مورد نیاز برای تولید بازی را خواهید فهمید، اینکه آن مدارک باید شامل چه مواردی باشند و چه زمانی به آنها نیاز دارید.

شما با اصولی که نشان می‌دهد یک بودجه بازی به کجا می‌رود آشنا خواهید شد و نکاتی را که باید هنگام ارزیابی هزینه احتمالی بازی خود مد نظر قرار دهید، درک خواهید کرد.

شما بهترین ترکیب یک تیم بازی را از نظر تجربه و مهارت‌ها درک خواهید کرد و اینکه چگونه این می‌تواند بر روی بازی شما تأثیر بگذارد.

شما نگرانی‌های کلیدی را در هنگام جذب یک تیم برای ساخت بازی خود درک خواهید کرد.

شما متوجه خواهید شد که محلی‌سازی چیست و چه اهمیتی برای پروژه شما دارد و چگونه می‌تواند بر برنامه‌های شما تأثیر بگذارد.

شما خواهید فهمید چگونه بازی‌های خود را برای همه قابل دسترس کنید و چرا این امر مهم است.

شما یک مروری بر اینکه آزمایش بازی چیست، چگونه از آن استفاده کنید و چرا برای تولید بازی شما خیلی مهم است، خواهید داشت.

شما مناطق کلیدی را درک خواهید کرد که بازاریابی می‌تواند بر برنامه تولید شما تأثیر بگذارد و چگونه با آن برخورد کنید.

یک نمای کلی از سیستم‌های کنترل نسخه و چگونگی تأثیر منفی استفاده نادرست از آن‌ها بر برنامه‌های تولید شما.

شما تصویری از کارهایی که یک تهیه‌کننده بازی هر روز انجام می‌دهد و فعالیت‌های کلیدی آن‌ها را خواهید گرفت.

مقدمه‌ای کوتاه درباره بخش بعدی، که بر روی آخرین مرحله توسعه بازی تمرکز دارد - زمانی که شما پروژه را "بسته" می‌کنید و آن را منتشر می‌نمایید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با اشکالات موجود در لیست کارهای خود برخورد کنید و چگونه آنها را در مرحله نهایی تولید بازی خود مدیریت کنید.

شما درباره اهمیت برش به عنوان ابزاری برای اطمینان از ساخته شدن بازی خود آگاه خواهید شد، حتی اگر این کار ناخوشایند باشد.

ما به طور خلاصه به توضیح TCR/TRC ها و نحوه برخورد با آنها خواهیم پرداخت تا مطمئن شویم که توسعه بازی خود را خراب نکنید.

بحثی مختصر درباره اینکه "به طلا رفتن" در عصر دیجیتال به چه معناست و اینکه چطور باید به خوبی از قبل آماده شوید تا در زمان مناسب "به طلا بروید" و به زمان‌بندی راه‌اندازی خود برسید.

شما اهمیت دقت در اعتباریابی افراد برای کارشان را یاد خواهید گرفت و برخی مثال‌ها درباره چگونگی انجام این کار به روشی فراگیر را مشاهده خواهید کرد.

شما برخی از نگرانی‌های اصلی اخلاقی مربوط به تولیدکننده بودن در صنعت بازی را درک خواهید کرد و نحوه مدیریت تیم‌ها و پروژه‌ها به شیوه‌ای اخلاقی را خواهید آموخت.

یک تشکر کوتاه بابت پیگیری درس‌ها تا به حال و یادداشتی درباره بخش پروژه نمونه که در ادامه می‌آید.

یک معرفی مختصر به بخش بعدی، که بر استفاده از یک پروژه نمونه برای بهره‌برداری از آنچه تا کنون یاد گرفته‌ایم متمرکز است.

شما با نکات کلیدی که باید قبل از شروع پروژه نمونه‌مان بررسی کنیم آشنا خواهید شد.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه تصمیم بگیرید برش عمودی برای پروژه مثال ما چه باید باشد تا بتوانیم ثابت کنیم که می‌توانیم بازی را بسازیم.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک فهرست کار برای برش عمودی ما براساس دامنه‌ای که در سخنرانی‌های قبلی توافق کرده‌ایم، ایجاد کنید.

شما درک خواهید کرد که چگونه می‌توانیم پسماند پروژه نمونه‌مان را برآورد کنیم و سپس آن را به عنوان یک برنامه تیمی تجسم کنیم، در کنار انجام محاسبات برای بررسی قابلیت اجرایی آن.

شما خواهید فهمید که چگونه به ارزیابی VS خود بپردازید و چه نوع داده‌هایی را باید در نظر داشته باشید و با آن چه کاری انجام دهید.

شما مراحل بعدی گسترش لیست کارهای VS به یک لیست کار کامل برای بازی را درک خواهید کرد.

شما خواهید آموخت که چگونه مراحل کلیدی را برای پروژه‌تان ایجاد کرده و آن‌ها را در تاریخ‌هایی که در چارچوب زمانی تولید شما قرار دارند، قرار دهید.

شما متوجه خواهید شد که چگونه عناصر کلیدی محلی‌سازی، بازاریابی و آزمایش بازی را در برنامه تولید خود گنجانده کنید.

ما به طور مختصر بر اهمیت بستن قرارداد تمرکز می‌کنیم و نحوه نزدیک شدن به آن را بررسی می‌کنیم، همراه با نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید.

فهرستی از اعتبارات، از کسانی که در این دوره کار کردند، تشکر می‌کند.

یک تشکر کوتاه از طرف من و یادآوری اینکه بر اساس نظرات شما دوره را به‌روزرسانی خواهم کرد.

توضیحات دوره

مقدمه‌ای کامل درباره نحوه تولید ویدیوگیم‌ها از کارهایی که یک تولیدکننده بازی هر روز انجام می‌دهد تا چگونگی ساخت و نگهداری از یک لیست کارها، تأثیر بازاریابی بر برنامه‌های تولید شما و اخلاقیات تولیدکنندگی و خیلی چیزهای دیگر.

این دوره برای هر کسی که به نحوه تولید ویدیوگیم‌ها علاقه‌مند است طراحی شده، از تولیدکنندگان تازه‌کار گرفته تا دانشجویان طراحی و تولید بازی و در واقع هر کسی که فقط می‌خواهد نگاهی به پشت صحنه تولید ویدیوگیم‌ها بیندازد.

در این دوره ما مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها را بررسی می‌کنیم که همه زمینه‌های تولید بازی را پوشش می‌دهد، همراه با تمرین‌هایی که می‌توانید امتحان کنید و در پایان آنچه را که یاد گرفته‌ایم مرور می‌کنیم و یک پروژه نمونه را اجرا می‌کنیم که می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای بازی خودتان عمل کند.

تا پایان دوره باید قادر باشید به صورت مسئولانه برنامه‌ریزی و تولید ویدیوگیم خود را انجام دهید، با آگاهی از و حالا قادر به اجتناب از تمام تله‌ها و مشکلاتی که اکثر تیم‌ها باید خودشان تجربه کنند.

شما دسترسی دائمی به این دوره را با یک هزینه دریافت می‌کنید و مدرس یک تولیدکننده با تجربه در صنعت بازی است که در برخی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند (مانند GTA V و Cyberpunk 2077) کار کرده و می‌خواهد دانش کسب شده خود را به اشتراک بگذارد تا شما بتوانید پروژه‌های خود را به روش ایمن‌تر و کمتر پرخطر انجام دهید.

 

این دوره نیست:

  • ما مهارت‌های یک تولیدکننده ویدیوگیم و تمام دانش لازم برای برنامه‌ریزی مؤثر پروژه شما را بررسی می‌کنیم، این دوره متمرکز بر ساخت یک بازی نیست (برای دوره‌های عالی دیگر در مورد نحوه استفاده از Unity یا Unreal برای ساخت بازی، Udemy را چک کنید!)

دانشجویان دیگر خریده اند

ترسیم صدا با طیف در Adobe After Effects
ترسیم صدا با طیف در Adobe After Effects
  • 9 اپیزود
  • 1 ساعت و 30 دقیقه
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
15,000 135,000
تــومـان
مشاهده دوره
ChatGPT اصطلاحات مهم برای مبتدیان
ChatGPT اصطلاحات مهم برای مبتدیان
  • 30 اپیزود
  • 1 ساعت و 20 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
13,000 117,000
تــومـان
مشاهده دوره
جاوا برای مبتدیان مطلق
جاوا برای مبتدیان مطلق
  • 58 اپیزود
  • 9 ساعت و 41 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
96,000 858,000
تــومـان
مشاهده دوره
نکات و ترفندهایی درباره گرافیک متحرک
نکات و ترفندهایی درباره گرافیک متحرک
  • 4 اپیزود
  • 1 ساعت و 45 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
17,000 152,000
تــومـان
مشاهده دوره
آموزش بینایی کامپیوتر با کتابخانه OpenCV با استفاده از پایتون
آموزش بینایی کامپیوتر با کتابخانه OpenCV با استفاده از پایتون
  • 25 اپیزود
  • 1 ساعت و 26 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
14,000 98,000
تــومـان
مشاهده دوره
چت‌جی‌پی‌تی و هوش مصنوعی: راهنمایی برای تسلط بر مهندسی پرامپت
چت‌جی‌پی‌تی و هوش مصنوعی: راهنمایی برای تسلط بر مهندسی پرامپت
  • 23 اپیزود
  • 1 ساعت و 47 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
17,000 136,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.25 ( 158 رای)
525 امتیاز و کامنت
1973 دانشجو
171 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

41,000 تومان
285,000 تومان
  • 53 اپیزود در مجموع 4 ساعت و 10 دقیقه
  • 6 دانشجو
  • قابل پخش در همه ساعات شبانه روز
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت