اولین وب‌سایت خود را در ۱ هفته با HTML5 و CSS3 بسازید.

ضبط شده
بهترین و سریع‌ترین روش برای یادگیری HTML و CSS در دنیای واقعی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 26 اپیزود
  • 3 ساعت و 10 دقیقه
  • سطح مقدماتی
اولین وب‌سایت خود را در ۱ هفته با HTML5 و CSS3 بسازید.

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

در پایان این دوره، HTML و CSS دیگر زبان بیگانه‌ای برای شما نخواهد بود. در عوض، شما نخستین وب‌سایت خود را ساخته‌اید و مهارت‌های لازم برای ساخت وب‌سایت‌های بیشتر را خواهید داشت. شما بخشی از ۱٪ افرادی خواهید بود که واقعاً می‌دانند چگونه چیزها را به‌صورت آنلاین بسازند و یک مهارت جدید که زندگی‌تان را تغییر می‌دهد - قدرت کدنویسی و خلق را خواهید داشت.

اپیزودها

اپیزود 1 بررسی کلی دوره
2 دقیقه

بیایید نگاهی سریع به آنچه که در طول دوره خواهیم ساخت و ابزارهایی که برای شروع نیاز داریم بیندازیم.

اپیزود 2 نکات برای دوره
4 دقیقه

از این پیشنهادات استفاده کنید تا این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید و به زودی سایت‌های فوق‌العاده‌ای بسازید

اپیزود 3 سلام دنیا
4 دقیقه

بیایید به Bootstrap بپردازیم و اولین سایت شما را راه‌اندازی کنیم.

مستندات HTML ممکن است پیچیده به نظر برسند، اما در واقع بسیار ساده‌اند. در این ویدیو آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنیم.

بوت استرپ چندین قالب را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید فرآیند ایجاد سایت خود را آغاز کنید. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه هر یک از این قالب‌ها را که می‌خواهیم انتخاب کنیم.

در این درس، ما به بررسی نحوه ترکیب الگوها، استفاده از ابزارهای توسعه Chrome و بهره‌برداری از کامپوننت‌های بومی Bootstrap می‌پردازیم تا بتوانیم به سرعت سایت را راه‌اندازی کنیم.

div ها در تمام اسناد HTML وجود دارند. با شناخت div ها، شما مانند یک جادوگر HTML خواهید شد. قدرت را احساس کنید!

CSS سبک سایت شما را کنترل می‌کند. اولین قانون CSS خود را ایجاد کنید و سایت خود را از متن خسته‌کننده به کیفیت جذاب استارتاپ تبدیل کنید.

بیایید یک لحظه کوتاه را برای یادگیری بیشتر درباره CSS اختصاص دهیم

اگر تا به حال نام استیو جابز را شنیده‌اید، می‌دانید که فونت‌ها در طراحی یک محصول بسیار مهم هستند. بیایید یاد بگیریم که چگونه هر فونتی که می‌خواهید را به وب‌سایت‌تان اضافه کنید.

هر عنصر HTML یک جعبه مستطیلی است. این را بفهمید و همچنین با حاشیه، پدینگ و مرز آشنا شوید و شما در راه تبدیل شدن به یک نینجا در وب‌سایت‌سازی هستید

بیایید بررسی کنیم که چگونه می‌توان تصاویر را به سایت خود اضافه کنیم تا واقعاً برجسته شود، هم از طریق HTML و هم از طریق CSS. و حالا این بخش بالا تمام شد. به خودت تبریک بگو!

بیایید به سیستم شبکه بوت‌استرپ بپردازیم تا بتوانید یاد بگیرید چگونه سایت را دقیقاً به شکلی که می‌خواهید طراحی کنید. با درک اضافی از فلوترها می‌توانید هر سایتی با ظاهر پیچیده بسازید.

از لینک‌ها برای کنترل جریان کاربران به و از طریق سایت خود استفاده کنید. در این درس انواع مختلف لینک‌ها را بررسی می‌کنیم.

نحوه استفاده از Google Forms را بیاموزید. ابزاری عالی و رایگان برای دریافت بازخورد از کاربران سایت شما و ایجاد حس تعامل در سایتتان.

فونت awesome به شما این امکان را می‌دهد که آیکون‌های با کیفیت حرفه‌ای را به راحتی و به صورت رایگان به سایت خود اضافه کنید تا به آن جلوه‌ای بیشتر بدهید.

تگ‌های به شما این امکان را می‌دهند که عناصر درون خطی را استایل‌دهی کنید. از آن استفاده کنید اگر می‌خواهید برخی از کلمات، عبارات یا عناصر درون خطی دیگر را با رنگ یا استایل متفاوتی برجسته کنید.

از طریق کار بر روی بخشInvolved ما بسیاری از خصوصیات CSS مبتنی بر متن را یاد می‌گیریم و مرور می‌کنیم و همچنین می‌بینیم که چگونه می‌توانیم یک قانون CSS مشابه را به چندین عنصر HTML مختلف اعمال کنیم.

بیایید یاد بگیریم چگونه عناصر بلوکی را در مرکز قرار دهیم

در این درس شما قدرت اختصاص دادن کلاس‌ها به عناصر را خواهید دید زمانی که می‌خواهید چندین عنصر سبک مشابهی داشته باشند. این یک چیز زیباست!

اکنون ما در حال طراحی و زیباسازی لینک‌ها هستیم تا زمانی که کاربران روی آن‌ها قرار می‌گیرند، معرفی‌ای از کلاس‌های شبه دریافت کنند.

بیایید یاد بگیریم چگونه رنگ‌های پس‌زمینه‌ی تمام عرض را طراحی کنیم تا کمی زیبایی ظریف به طراحی‌مان ببخشیم.

در این درس در مورد مزایای شناسه‌ها و زمان استفاده از آن‌ها در مقابل کلاس‌ها یاد خواهیم گرفت.

یک استایل سریع برای بخش پاورقی و شما اولین وب‌سایت خود را دارید. برقصید!

ما سایت را در تمام دستگاه‌ها با طراحی واکنش‌گرا زیبا خواهیم کرد و مقدمه‌ای از دنیای شگفت‌انگیز جاوااسکریپت به شما خواهیم داد.

تبریک می‌گویم به خاطر اتمام دوره! حالا، از اینجا کجا برویم؟

توضیحات دوره

"این واقعاً فوق‌العاده است. کار شگفت‌انگیزی کردی مرد. این از کد آکادمی بهتر است!" - جوش هنلر، بنیان‌گذار RoomScapeU.com

----------------

احتمالاً سریع‌ترین راه برای یادگیری ساخت وب‌سایت‌های حرفه‌ای برای مبتدیان، غیرprogrammerها و کارآفرینان

بنابراین شما می‌خواهید یاد بگیرید چگونه وب‌سایت بسازید اما مطمئن نیستید چگونه.

خوب .... شما می‌توانید مثل من عمل کنید و ماه‌ها در مورد هر گوشه و کنج HTML و CSS یاد بگیرید قبل از اینکه حتی اولین وب‌صفحه خود را راه‌اندازی کنید. این می‌تواند به ناامیدی، احساس تنش و احتمال بالایی منجر شود که بدون سایتی برای نشان دادن کنار بگذارید.

 

یا...

شما می‌توانید شروع به یادگیری کنید و وب‌سایت اول خود را همین هفته راه‌اندازی کنید.

اگر می‌خواهید چیزی را به سرعت یاد بگیرید، باید از ابتدا وارد عمل شوید و دلتون رو به دریا بزنید. آیا تا به حال متوجه شده‌اید که واقعاً چیزی یاد نمی‌گیرید تا زمانی که واقعاً سعی کنید آن را انجام دهید و از نزدیک آن را تجربه کنید؟

خوب، دقیقاً همین کار را در این دوره خواهیم کرد. شما این هفته با ساخت وب‌سایت اول خود یاد خواهید گرفت.

 

و نگران نباشید اگر HTML و CSS یا وب‌سایت‌ها به طور کلی شما را ترسانده‌اند. یادگیری ساخت وب‌سایت‌ها در واقع بسیار آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید... اگر به درستی آموزش ببینید و من در تمام مدت در کنار شما خواهم بود. شخصاً به همه سوالات شما و سایر دانش‌آموزان پاسخ می‌دهم.

از طریق یادگیری مبتنی بر پروژه و استفاده از ابزارهای قدرتمند و رایگانی که به صورت آنلاین وجود دارد، به شما خواهیم آموخت که چه چیزی را باید بدانید تا به سرعت سایت‌های فوق‌العاده ایجاد کنید و از تلاش برای یادگیری HTML و CSS برای همیشه ناامید نشوید (اینجا صدا را وارد کنید) بدون اینکه سایتی داشته باشید که به آن نشان دهید.

حقیقت ساده این است که بیشتر دوره‌ها و مدرسین در تلاشند تا خیلی زود، چیزهای زیادی به شما یاد بدهند، چیزها را به ترتیب صحیح آموزش نمی‌دهند، یا گاهی حتی به نظر می‌رسد که عمداً مواد را خیلی سخت می‌کنند.

با این دوره به شما قول می‌دهم که یاد خواهید گرفت چگونه وب‌سایت بسازید و آنها را آنلاین کنید، در کمتر از 10 ساعت کار در مجموع.

فقط به آنچه دانش‌آموزان می‌گویند نگاهی بیندازید: "7 درس اول را انجام دادم و واقعاً می‌توانم چیزی بسازم و آن را متوجه شوم! اولین میلیونی که به دست می‌آورم به این دلیل است که شما در زمان مناسب آمدید! زمان‌بندی نمی‌توانست بهتر از این باشد." - تونی براردی

"من توانستم یک وب‌سایت تک صفحه‌ای برای یکی از مشتریانم بسازم و از آنچه در این دوره آموختم، مقداری پول به دست آوردم." - جی مایو

"دوره راه فوق‌العاده‌ای برای یادگیری سریع و مؤثر نحوه کدنویسی در HTML و CSS بود. واقعاً از کمک‌های مدرسین لذت بردم." - جاناتان بارا

"من فکر می‌کنم این دوره بسیار تازه‌کننده، سریع و هیجان‌انگیز بود. واقعاً از جنبه عملی دوره که می‌توانستی در لحظه تغییری ایجاد کنی و نتایج را بلافاصله ببینی، لذت بردم." - جیمی اسمیت

"من تقریباً تمام ویدیوهای Bootstrap 2 و 3 که در یوتیوب موجود است را دیده‌ام و می‌توانم تضمین کنم که ویدیوهای شما در میان بهترین‌ها هستند. من بسیار سپاسگزار 'چیزهای کوچک بزرگ' شما هستم که به من آموزش داده‌اید." - راک سانتوس

 

آموزش ساخت وب سایت با HTML5 و CSS3

 

آنچه شما یاد خواهید گرفت:

- اصول بنیادی: من به شما آموزش می‌دهم که چگونه از یک ویرایشگر متن استفاده کنید و اصول HTML و CSS را بیاموزید تا بتوانید هر سایتی را که می‌خواهید راه‌اندازی کنید و آماده آزمایش با پیشرفته‌ترین مفاهیم باشید.

- توسعه سریع: با یادگیری نحوه استفاده از فریمورک‌ها و ابزارهای قدرتمندی مانند Bootstrap، Font-Awesome، Google Forms و غیره، قادر خواهید بود سایت‌های با کیفیت استارتاپی را به سرعت راه‌اندازی کنید.

- HTML5 و CSS3 برای اینکه ساییتان جدید و تازه به نظر برسد. شما قوانین و شیوه‌های جدیدترین زبان‌ها را یاد خواهید گرفت. اینجا آموزش‌های قدیمی یا سایت‌های به سبک دهه 1990 وجود ندارد!

- طراحی ریسپانسیو: طراحی برای وب دیگر فقط برای کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما نیست. ما به شما طراحی ریسپانسیو را آموزش می‌دهیم تا ساییتان بر روی تمام دستگاه‌ها عالی به نظر برسد.

- تمرین بدون ریسک: چگونه از ابزارهای مرورگر استفاده کنید تا بازی کنید و تغییرات زنده را در سایت‌ها ببینید تا بتوانید سریع‌تر یاد بگیرید و HTML و CSS سایت‌ها را بررسی کنید. بهترین وب‌سایت‌های زیبا

- تصاویر زیبا: شما یاد خواهید گرفت که چگونه گرافیک‌ها و آیکون‌های حرفه‌ای را به صورت رایگان در وب‌سایت خود بگنجانید.

- انواع مختلف CSS و HTML که هنگام ساخت وب‌سایت‌ها استفاده خواهید کرد

- لینک‌ها، فهرست‌ها، طرح‌بندی‌ها، تصاویر و بسیاری دیگر. **و من در جایی که بیشتر دوره‌های دیگر متوقف می‌شوند متوقف نخواهم شد. من به شما آموزش می‌دهم که چگونه به سرعت وب‌سایت خود را به صورت آنلاین و رایگان راه‌اندازی کنید.**

- میزبانی رایگان: چگونه بیش از 100 دلار در سال هزینه‌های میزبانی را صرفه‌جویی کنید.

- استقرار فوری: چگونه وب‌سایت خود را به سرعت به صورت آنلاین میزبانی کنید. **زمانی که این دوره را تمام کردید...** HTML و CSS دیگر برای شما یک زبان خارجی نخواهد بود. در عوض، شما قبلاً وب‌سایت اول خود را ساخته‌اید و مهارت‌های لازم برای ساخت بسیاری دیگر را دارید. شما یکی از 1% افرادی خواهید بود که واقعاً می‌دانند چگونه چیزها را به صورت آنلاین بسازند و یک مجموعه مهارت جدید که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد

- قدرت کدنویسی و خلق کردن. با دانش جدیدی که درباره HTML و CSS به دست آورده‌اید، قادر خواهید بود خود را در جستجوی شغل از دیگران جدا کنید، به دنبال علاقه‌تان بروید، مسیر شغلی جدیدی را بررسی کنید، امکان‌ها بی‌پایان هستند. **پس چرا امروز ثبت‌نام نکنید؟** چرا امروز برای آینده‌تان سرمایه‌گذاری نکنید؟ بر روی دکمه کلیک کنید تا همین حالا یادگیری را آغاز کنید.

 

✅ این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  1. کامپیوتر
  2. اتصال به اینترنت - که اگر در حال مشاهده این هستید، دارید ;)
  3. تمایل به یادگیری سریع چیزی

 

✅ این دوره چه پیشنیازهایی دارد؟

  • 🔷مبتدیان
  • 🔷غیر برنامه نویسان
  • 🔷کارآفرینانی که می خواهند ایده های خود را به صورت آنلاین آزمایش کنند.
  • 🔷دانش آموزانی که علاقه مند به ساختن چیزهای آنلاین هستند.

 

دانشجویان دیگر خریده اند

ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
  • 13 اپیزود
  • 2 ساعت و 23 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
23,000 206,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
  • 16 اپیزود
  • 1 ساعت و 25 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
14,000 126,000
تــومـان
مشاهده دوره
اتصال به گوگل درایو
اتصال به گوگل درایو
  • 9 اپیزود
  • 1 ساعت و 14 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
12,000 96,000
تــومـان
مشاهده دوره
راهنمای سریع شروع برای مبتدیان در Google Apps Script
راهنمای سریع شروع برای مبتدیان در Google Apps Script
  • 15 اپیزود
  • 1 ساعت و 19 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
13,000 104,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
  • 20 اپیزود
  • 1 ساعت و 50 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
18,000 161,000
تــومـان
مشاهده دوره
تکنولوژی پایه: کابل‌ها و کانکتورها
تکنولوژی پایه: کابل‌ها و کانکتورها
  • 11 اپیزود
  • 2 ساعت و 5 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
20,000 139,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.3 ( 61 رای)
189 امتیاز و کامنت
709 دانشجو
92 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

31,000 تومان
271,000 تومان
  • 26 اپیزود در مجموع 3 ساعت و 10 دقیقه
  • 1 دانشجو
  • دسترسی مادام العمر به دوره
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت