روند کار در لایت روم و فتوشاپ

ضبط شده
عکس‌های خود را به مرحله بعدی در ادوبی لایت روم و ادوبی فوتوشاپ ببرید. این دوره شامل یک روند کاری کامل است.
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 6 اپیزود
  • 1 ساعت و 8 دقیقه
روند کار در لایت روم و فتوشاپ

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

استفاده از ادوبی لایت روم و ادوبی فتوشاپ به صورت همزمان
تمیز کردن و بهبود عکس‌ها در ادوبی فتوشاپ
با خیال راحت در ادوبی لایت روم ویرایش کنید.

اپیزودها

اپیزود 1 معرفی دوره
3 دقیقه

به دِیچ اتو خوش آمدید: جریان ویرایش در لایت روم و فتوشاپ. در این ویدیو، هدف این دوره را مورد بررسی قرار می‌دهم و تلاش می‌کنم شما را برای شروع یادگیری Adobe Lightroom و Photoshop آماده کنم.

اپیزود 2 آنچه پوشش داده شده و آنچه شما نیاز دارید
5 دقیقه

در این ویدیو من به آنچه در این دوره آموزشی پوشش خواهیم داد اشاره می‌کنم و در مورد آنچه که برای بهره‌وری بیشتر از این دوره نیاز است بحث می‌کنم. برای دنبال کردن این دوره، شما به برنامه‌های Adobe Lightroom و Adobe Photoshop نیاز خواهید داشت. من یک فایل JPG با کیفیت بالا از عکس Subaru Impreza STI را برای شما قرار داده‌ام تا در طول دوره با من همراه باشید. اگر این تصویر را در جایی منتشر کردید، از شما خواهش می‌کنم که من و این دوره را ذکر کنید. می‌توانید از عبارت زیر برای نسبت دادن تصویر به من استفاده کنید. عکس اصلی از Jerad Hill (لینک: http://jeradhillphoto.com). ویرایش اتوماتیک: روند ویرایش در Lightroom و Photoshop (لینک: ) در اینجا لینک وب‌سایت Adobe است که می‌توانید اطلاعاتی در مورد عضویت در برنامه Creative Cloud برای عکاسان بیابید: http://www.adobe.com/products/creativecloud/photography.html (این یک لینک مستقیم است، نه لینک وابسته). قیمت‌های اشاره شده در این ویدیو ممکن است تغییر کند زیرا مربوط به نرم‌افزار و برنامه اشتراک Adobe است. در اینجا لینک تبلیغاتی است که Adobe برای کاربران فعلی Photoshop CS3 یا نسخه‌های جدیدتر اجرا کرده است تا Adobe Creative Cloud برای عکاسان را با قیمت 9.99 دلار در ماه دریافت کنند: https://creative.adobe.com/plans/offer/photoshop+lightroom

اپیزود 3 پروسه کار در لایت روم
17 دقیقه

در این ویدیو موارد زیر را پوشش خواهیم داد: وارد کردن عکس‌ها تنظیمات پایه عکس بازگرداندن جزئیات به یک تصویر نویزی بهینه‌سازی عکس و افزودن عمق تصحیح رنگ پایه

در این ویدئو ما ویرایش در فتوشاپ را با استفاده از ابزارها برای حذف عناصر حواس‌پرت کن از عکس آغاز می‌کنیم.

در این ویدیو، آسمان کسل‌کننده را با یک عکس آسمان جایگزین می‌کنیم. در اینجا لینکی به عکسی از ابرها که استفاده کردم موجود است: http://photodune.net/item/clouds/5927079?ref=jeradhill (این یک لینک وابسته است، لطفاً از آن استفاده کنید تا من بابت خرید شما اعتبار بگیرم. متشکرم!!)

برخی از افکار پایانی و آنچه در آینده انتظار داریم. این دوره اولین دوره از بسیاری از دوره‌های پس از تولید است که من قصد دارم منتشر کنم تا به شما کمک کنم ویرایش‌گر قوی‌تری در لایت روم و فتوشاپ شوید. من دوست دارم نظرات شما را بشنوم. در اینجا دو روش وجود دارد که می‌توانید نظرات خود را برای من ارائه دهید تا بتوانم دوره‌های بهتری در آینده تولید کنم: یک نظر در مورد این دوره بنویسید: با نوشتن نظر، visibility دوره را افزایش می‌دهید و به دیگران اطلاع می‌دهید که ارزش ثبت‌نام دارد. یک نظرسنجی کوتاه انجام دهید و به من بگویید چطور عمل کردم. این همچنین به من کمک می‌کند دوره‌های بعدی را بهتر طراحی کنم. هم‌اکنون نظرسنجی را انجام دهید! دوباره متشکرم! به یاد داشته باشید، می‌توانید من را در وب‌سایت‌های زیر پیدا کنید: فیسبوک: لینک توئیتر: لینک وب‌سایت عکاسی من: لینک وب‌سایت شخصی من: لینک

توضیحات دوره

"دیتچ اتو" درباره این است که دوربین و ذهن خود را از حالت خودکار خارج کنید تا کنترل بیشتری بر روی تصاویری که می‌گیرید داشته باشید. پس از تولید دیتچ اتو: شروع به عکاسی در حالت دستی، بازخوردها نشان داد که باید دوره‌ای در زمینه روند کار ایجاد کنم. این نخستین دوره از بسیاری دوره‌های روند کاری آینده است.

با وجود بهترین تلاش‌های ما، همه عکس‌های ما به طور مستقیم از دوربین به صورت عالی نخواهند بود. اغلب اوقات باید عکسی را از طریق لایت روم و حتی فتوشاپ عبور دهیم تا به ظاهری که در هنگام گرفتن عکس دنبال می‌کردیم برسیم. عکسی که در این دوره ویرایش خواهیم کرد، عکسی از سوبارو ایمپرزا STI دوستم است. ماشین خوب است، اما شرایط نوری برای این عکس خوب نبود. خورشید تقریباً غروب کرده بود و من مجبور شدم دوربین خود را برای ضبط تصویر کشیده کنم. نتیجه، عکسی نبود که خیلی به آن افتخار کنم اما می‌دانستم که امکان بهبود دارد اگر فقط زمانی را صرف آن کنم.

در این دوره من یک عکس را می‌گیرم و آن را به طور کامل در ادوبی لایت روم و ادوبی فتوشاپ ویرایش می‌کنم. شما روند کامل من را برای زنده کردن یک تصویر خواهید آموخت.

در این دوره، موارد زیر را پوشش می‌دهم:

  1. وارد کردن تصاویر به ادوبی لایت روم
  2. تنظیمات اصلاح تصویر در لایت روم
  3. ترمیم تصاویر تیره و نویزدار
  4. چگونه جزئیات را در تصویر بازگردانیم
  5. باز کردن یک عکس در فتوشاپ از لایت روم
  6. ویرایش و پاکسازی در فتوشاپ
  7. جایگزینی آسمان
  8. بازگشت به لایت روم برای تصحیح رنگ
  9. آب‌علامت‌گذاری
  10. خروجی تصویر

برای پیگیری این دوره به ادوبی لایت روم و فتوشاپ نیاز دارید. خوشبختانه، شما اکنون می‌توانید هر دو این برنامه‌ها را از طریق ادوبی کریتیو کلاود با قیمت تنها ۹.۹۹ دلار در ماه دریافت کنید. مزیت ادوبی کریتیو کلاود این است که هرگز برای نرم‌افزار ادوبی قیمت کامل پرداخت نمی‌کنید و همیشه تمام به‌روزرسانی‌ها و ارتقاءها را به صورت رایگان دریافت می‌کنید. من مدل اشتراک جدید آن‌ها را دوست دارم زیرا

به من این امکان را می‌دهد که آخرین نرم‌افزارها را بدون نیاز به پرداخت حداقل ۱۰۰۰ دلار در هر سال داشته باشم. هدف من کمک به شماست تا به یک کاربر و ویرایشگر قوی لایت‌روم و فتوشاپ تبدیل شوید تا بتوانید بیشترین جزئیات و وضوح را از عکس‌های خود بگیرید. این دوره برای شما یا فردی که می‌شناسید که در استفاده از لایت‌روم و/یا فتوشاپ مشکل دارد، مناسب است. اگر تا به حال عکسی گرفته‌اید که به نظر نمی‌رسید خوب باشد اما می‌دانستید که پتانسیل دارد، این دوره برای شماست.

دانشجویان دیگر خریده اند

اتصال به گوگل درایو
اتصال به گوگل درایو
  • 9 اپیزود
  • 1 ساعت و 14 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
12,000 96,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
  • 20 اپیزود
  • 1 ساعت و 50 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
18,000 161,000
تــومـان
مشاهده دوره
طراحی و انیمیشن یک نشان vintage در افتر افکتس
طراحی و انیمیشن یک نشان vintage در افتر افکتس
  • 37 اپیزود
  • 5 ساعت و 19 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
53,000 421,000
تــومـان
مشاهده دوره
اموزش ترسیم کمان و مسیرهای منحنی شکل در کورل دراو
اموزش ترسیم کمان و مسیرهای منحنی شکل در کورل دراو
  • 1 اپیزود
  • 10 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
رایگان
تــومـان
مشاهده دوره
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
  • 16 اپیزود
  • 1 ساعت و 25 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
14,000 126,000
تــومـان
مشاهده دوره
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
  • 13 اپیزود
  • 2 ساعت و 23 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
23,000 206,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.3 ( 63 رای)
197 امتیاز و کامنت
734 دانشجو
94 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

11,000 تومان
99,000 تومان
  • 6 اپیزود در مجموع 1 ساعت و 8 دقیقه
  • 0 دانشجو
  • دسترسی مادام العمر به دوره
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت