رنگ‌آمیزی MotionVFX بخش ۱ از ۲

ضبط شده
بخش 1 از 2 - اصلاح رنگ در داوینچی ریزولف
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 5 اپیزود
  • 1 ساعت و 27 دقیقه
  • سطح متوسط
رنگ‌آمیزی MotionVFX  بخش ۱ از ۲

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

اپیزودها

اپیزود 1 مقدمه‌ای بر صفحه رنگ - داوینچی ریسالوو
18 دقیقه

به آکادمی رنگ داوینچی ریزولوشن خوش آمدید! بخش ۱ از ۲به مَت مَک‌کول بپیوندید تا ما را در اصول اولیه رنگ‌آمیزی در داوینچی ریزولوشن راهنمایی کند. ما ویژگی‌های منحصر به فردی را بررسی خواهیم کرد که داوینچی ریزولوشن را به ابزار مورد علاقه رنگ‌آمیزان حرفه‌ای تبدیل کرده است که برخی از شگفت‌انگیزترین نماها را در فیلم و تلویزیون خلق کرده‌اند. هدف از این درس اول، فراهم کردن درک ضروری از این ابزار فوق‌العاده قدرتمند و کمک به ایجاد یک فرآیند کارآمد و قابل تکرار برای رنگ‌آمیزی است. آماده باشید تا به عمق دنیای رنگ‌آمیزی در داوینچی ریزولوشن وارد شوید! آیا به دنبال افزایش ابزارهای DVR خود هستید؟ ۰۰:۰۰ - مقدمه و مروری بر رابط کاربری ۰۲:۴۴ - اسکوپ‌ها ۰۳:۵۵ - چرخ‌های رنگ اصلی ۰۶:۲۸ - تصاویر گالری ۰۷:۱۸ - کپی کردن درجه‌ها ۰۸:۰۴ - فیلتر کردن کلیپ‌ها ۰۹:۲۰ - درجات راه دور ۱۰:۱۳ - نودهای مشترک ۱۱:۴۴ - اصول رنگ‌آمیزی مبتنی بر نود ۱۴:۰۶ - رنگ‌های ثانویه ۱۶:۴۹ - خلاصهآیا به دنبال افزایش ابزارهای DVR خود هستید؟

اپیزود 2 مدیریت رنگ استاد - داوینچی ریزولف
28 دقیقه

آماده‌اید تا برخی از مهم‌ترین جنبه‌های grading رنگ را به تسلط درآورید؟ در درس دوم آکادمی رنگ داوینچی ریزالو، به مدیریت رنگ پرداخته و فرآیند ترجمه و استانداردسازی رنگ‌هایی که توسط حسگر دوربین شما ثبت شده است را به آنچه که نمایشگر شما می‌تواند به‌طور دقیق بازتولید کند، روشن می‌کنیم. درک خوب این فرآیند کلید باز کردن یک روند کاری تکرار پذیر در تلاش‌های خلاقانه شماست. ما سه روش اصلی برای پیکربندی مدیریت رنگ در داوینچی ریزالو بررسی می‌کنیم و به موقعیت‌هایی می‌پردازیم که در آن یک رویکرد بر دیگری پیروز می‌شود. به مَت بپیوندید تا این تکنیک‌ها را رمزگشایی کند و به شما در اتخاذ تصمیمات آگاهانه برای پروژه‌تان کمک کند.به دنبال تقویت جعبه‌ابزار DVR خود هستید؟ محصولات ما را بررسی کنید! ? motionvfx.com00:00 - توضیح مدیریت رنگ 01:44 - استفاده از LUT‌ های تکنیکی 04:53 - استفاده از تبدیل فضای رنگ 07:32 - ذخیره پیش‌تنظیمات به عنوان PowerGrades 08:31 - فضای رنگ تایم‌لاین 16:06 - استفاده از نودها برای کنترل تنظیمات مدیریت‌شده/غیرمدیریت‌شده 19:00 - مدیریت فضای رنگ مبتنی بر پروژه 22:43 - معایب مدیریت رنگ مبتنی بر پروژه 24:57 - دور زدن‌های RCM 26:25 - خلاصه

اپیزود 3 یادگیری تنظیمات ثانویه - داوینچی ریزالوve
18 دقیقه

در این درس، مت یکی از قدرتمندترین امکانات DaVinci Resolve را معرفی می‌کند: ثانویه‌ها. این تنظیمات به بخش‌های خاصی از یک شات هدف‌گذاری می‌کنند و به اصلاحات دقیق بدون تغییر کل کادر اجازه می‌دهند. این شامل تکنیک‌هایی مانند ماسک‌گذاری و ردیابی مناطق خاص و همچنین تعیین دامنه‌ای از رنگ‌ها برای بهبودهای مستقل است. آماده باشید تا از ابزارهای DaVinci Resolve به طور کامل استفاده کنید و سطح رنگ‌سازی خود را ارتقا دهید! به دنبال افزایش ابزار کار DVR خود هستید؟ محصولات ما را بررسی کنید! ? motionvfx.com00:00 - توضیح ثانویه‌ها 00:53 - پنجره‌های قدرتمند 01:49 - استفاده از نودهای موازی با پنجره‌های قدرتمند 04:14 - تاری با پنجره‌های قدرتمند 06:42 - تعیین کننده‌ها 08:35 - ترکیب تعیین کننده‌ها و پنجره‌های قدرتمند 10:51 - تنظیمات دقیق با 3D Keyer 16:19 - خلاصه

در چهارمین درس این مجموعه، رنگ‌ها را به اوج خود می‌رسانیم! مت تکنیک‌های خلاقانه‌ای را برای افزودن تفکیک رنگ بیشتر یا کنتراست رنگ به تصویر شما به اشتراک می‌گذارد. همان‌طور که تنظیمات ثانویه عمل می‌کند، تفکیک بیشتر بین رنگ‌های متضاد می‌تواند جذابیت بصری را با تأکید بر تن‌ها و نقاط کانونی خاص افزایش دهد. تصاویر خود را از نظر بصری زیبا کنید، احساسات را برانگیزید و هویت بصری ثابتی در یک تصویر ایجاد کنید. آماده‌ی یک بهبود چشمگیر با استفاده‌ی صحیح از کنتراست رنگ باشید! به دنبال تقویت ابزارهای DVR خود هستید؟ محصولات ما را بررسی کنید! ؟ motionvfx.com00:00 - مقدمه 00:28 - استفاده از رنگ‌های اصلی برای افزودن کنتراست رنگ 02:01 - استفاده از منحنی‌های سفارشی 02:55 - استفاده از تعیین‌کننده‌ها 05:20 - روشی تمیزتر از تعیین‌کننده‌ها 08:55 - روش فضای رنگ LAB 14:51 - ایجاد هماهنگی بیشتر رنگ با RGBMixer 18:50 - مشکل درجه‌بندی تصاویر Rec709 20:42 - خلاصه

توضیحات دوره

به آکادمی رنگ‌آمیزی DaVinci Resolve MotionVFX خوش آمدید!

T این پشتیبانی کامل برای ویرایشگران مبتدی و حرفه‌ای ویرایش ویدیو است. ویرایش‌های بهتری از ویدیوهای خود ایجاد کنید و از توانایی‌های محصولات ما به طور کامل بهره ببرید.

به مَت مک‌کول بپیوندید تا ما را در اصول رنگ‌آمیزی در DaVinci Resolve راهنمایی کند. ما به بررسی ویژگی‌های منحصر به فردی خواهیم پرداخت که Resolve را به ابزاری مورد پسند برای رنگ‌آمیزان حرفه‌ای تبدیل کرده است که برخی از مشهورترین جلوه‌ها را در فیلم و تلویزیون خلق کرده‌اند. این درس اول به هدف تجهیز شما با درک اساسی از این ابزار فوق‌العاده قدرتمند و کمک به ایجاد یک جریان کاری منظم و تکرارپذیر در رنگ‌آمیزی طراحی شده است.

آموزش DaVinci Resolve – آکادمی MotionVFX یک دوره ویدیویی رایگان و با کیفیت است که توسط تیمی از ویرایشگران ویدیو و تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای طراحی و تولید شده است تا به کاربران آینده‌نگر و تازه‌وارد کمک کند ویژگی‌ها و عملکردهای اساسی ارائه شده توسط نرم‌افزار را یاد بگیرند.

این دوره به دو بخش تقسیم شده است - ۴ درس فشرده به راحتی قابل فهم، که هر کدام به جنبه‌ای متفاوت از استفاده از DaVinci Resolve پرداخته و به گونه‌ای ساختار بندی شده‌اند که تجربه کاربری معمولی را منعکس کند. طراحی شده است تا شما را به تدریج از طریق رنگ‌آمیزی در DaVinci Resolve هدایت کند.

آماده باشید برای یک سفر عمیق به دنیای رنگ‌آمیزی در DaVinci Resolve!

دانشجویان دیگر خریده اند

راهنمای سریع شروع برای مبتدیان در Google Apps Script
راهنمای سریع شروع برای مبتدیان در Google Apps Script
  • 15 اپیزود
  • 1 ساعت و 19 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
13,000 104,000
تــومـان
مشاهده دوره
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
  • 13 اپیزود
  • 2 ساعت و 23 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
23,000 206,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
  • 20 اپیزود
  • 1 ساعت و 50 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
18,000 161,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
  • 16 اپیزود
  • 1 ساعت و 25 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
14,000 126,000
تــومـان
مشاهده دوره
تکنولوژی پایه: کابل‌ها و کانکتورها
تکنولوژی پایه: کابل‌ها و کانکتورها
  • 11 اپیزود
  • 2 ساعت و 5 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
20,000 139,000
تــومـان
مشاهده دوره
اتصال به گوگل درایو
اتصال به گوگل درایو
  • 9 اپیزود
  • 1 ساعت و 14 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
12,000 96,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.3 ( 61 رای)
189 امتیاز و کامنت
709 دانشجو
92 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

14,000 تومان
126,000 تومان
  • 5 اپیزود در مجموع 1 ساعت و 27 دقیقه
  • 2 دانشجو
  • دسترسی مادام العمر به دوره
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت