بهترین دوربین فیلم‌برداری برای شما چیست؟

ضبط شده
یاد بگیرید ملاحظات فنی مهمی را که به شما کمک می‌کند تصمیم آگاهانه‌تری در مورد دوربین ویدیویی بعدی که خریداری می‌کنید، بگیرید.
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 14 اپیزود
  • 2 ساعت و 37 دقیقه
  • سطح مقدماتی
بهترین دوربین فیلم‌برداری برای شما چیست؟

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

اپیزودها

اپیزود 1 مقدمه دوره: تمایز بین ویدیو استریم و فایل‌های ویدویی
10 دقیقه

در این درس، چت اهداف این کلاس را معرفی کرده و بلافاصله تفاوت بین جریان‌های ویدیویی و فایل‌های ویدیویی را بررسی می‌کند. هر روزه بیشتر دوربین‌های ویدیویی از فناوری آخر استفاده می‌کنند و درک این تفاوت اهمیت دارد، به‌ویژه اگر به دنبال خرید یک دوربین ویدیویی جدید هستید.

اپیزود 2 آناتومی یک دوربین ویدئویی: چه چیزی درون آن بیشترین اهمیت را دارد؟
23 دقیقه

در این درس، چت یک دوربین ویدئویی را "تجزیه و تحلیل" می‌کند تا شما را با مهم‌ترین اجزای داخلی آن آشنا کند: لنز، عنصر دریافت، رسانه ذخیره‌سازی، چشمی/صفحه‌نمایش و میکروفن. این کار انجام نمی‌شود تا شما بتوانید دوربین ویدئویی خود را طراحی کنید، بلکه به این هدف است که بدانید در دوربین ویدئویی بعدی‌تان به دنبال چه چیزی باشید.

اپیزود 3 رایج‌ترین فرمت‌های دوربین ویدئویی
8 دقیقه

در این درس، چت مقدمه‌ای بر رایج‌ترین فرمت‌های ذخیره‌ سازی ویدیویی که امروز در دوربین‌های ویدیویی استریمینگ و فایل‌محور استفاده می‌شوند، ارائه می‌دهد. شما با معرفی سریع H.264 (MOV، MPEG4)، AVCHD همچنین MPEG2، DV و HDV آشنا خواهید شد. همانطور که در این درس ذکر شده است - می‌توانید به پادکست قسمت ۱۱ گوش دهید تا بیشتر در مورد کدهای دوربین ویدیویی و غیره یاد بگیرید. شما می‌توانید این پادکست را در اینجا پیدا کنید.

این قسمت درباره این که چه چیزی یک دوربین ویدیویی یا دوربین فیلمبرداری سنتی را به گزینه‌ای مناسب برای دوربین ویدیویی بعدی‌تان تبدیل می‌کند، به اشتراک گذاشته میشود و نقاط قوت استفاده از دستگاهی را که به طور عمده یا خاص برای 'ضبط' ویدیو طراحی شده است، مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این درس، چت به مزایا و محدودیت‌های استفاده از دوربین دیجیتال به عنوان دوربین ویدئویی بعدی‌تان اشاره می‌کند. ما نگاهی سریع به دوربین‌های کامپکت یا PAS (پوینت اند شوت) و همچنین دوربین‌های HDSLR (دوربین تک لنز بازتابی با وضوح بالا) می‌اندازیم.

در این قسمت، نقاط قوت و محدودیت‌های دوربین‌های ویدیویی «جیبی» را بررسی می‌شود – که با دوربین ویدیویی FLIP آغاز شد و توسط خط تولید دوربین‌های ویدیویی «پلی» کداک ادامه یافت (که هر دو اکنون متوقف شده‌اند اما همچنان به عنوان محصول جدید در دسترس هستند)... و همچنین دوربین جیبی جدید پاناسونیک.

در این ویدئو، اطلاعات و نظراتی درباره استفاده از یک دوربین «اکشن» برای ضبط ویدئو ارائه میشود و به‌طور خاص به خط دوربین‌های اکشن گوپرو هیرو که بسیار موفق بوده‌اند، توجه ویژه‌ای دارد.

در این قسمت ویدیویی، نظرات خود را درباره استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت دیجیتال برای ضبط ویدیوها به اشتراک گذاشته میشود. به‌خصوص درباره مشخصات فنی آی‌فون و آی‌پد/آی‌پد مینی شما از کسی که دستگاه‌های iOS خود را دوست دارد، اما هنگام ضبط ویدیو گزینه‌های دیگری را ترجیح می‌دهد، پاسخ صادقانه‌ای خواهید گرفت.

در این درس، برخی از عملکردهای رایج را که در دوربین‌های ویدئویی پیدا خواهید کرد، و ارزش آنها را بررسی میشود. و همچنین برخی از گزینه‌های رایج‌تر در دوربین‌های ویدئویی جدیدتر را معرفی می‌شود.

در این ویدیو، لوازم جانبی برای دوربین ویدئویی اشتراک می‌گذاشته میشود که ارزشمند هستند. شامل سه‌پایه‌ها (و سایر سکوهای دوربین)، میکروفن‌های خارجی و یک لیست کوتاه از اقلامی که می‌توانند فیلم‌برداری شما را موفق‌تر و راحت‌تر کنند، است.

در این درس ویدئویی، نکات و دانشی را با شما به اشتراک می‌گذارد که مربوط به اقداماتی است که پس از آماده شدن ویدیو دارید و می‌خواهید ویدیوها را با تماشاگران خود مشاهده، ویرایش و یا به اشتراک بگذارید.

در این ویدئو، به وب‌سایت دوربین‌های خانگی کنون مراجعه شده و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از صفحات مشخصات آنلاین برای پیدا کردن و درک جزئیات فنی که ممکن است در جستجوی دوربین ویدئویی شما مهم باشد، استفاده کنید.

در این ویدیو کوتاه، به شما نشان می‌دهد که چگونه از وب‌سایت مقایسه دوربین CNET به صورت آنلاین برای مقایسه چند مدل دوربین ویدئویی - از یک سازنده یا سازندگان مختلف - استفاده کنید. شما می‌توانید این وب‌سایت را در اینجا پیدا کنید: وب‌سایت مقایسه دوربین CNET

این قسمت همه چیز را جمع‌بندی می‌ شود و خلاصه‌ای سریع از آموخته‌های این کلاس ارائه می‌ شود

توضیحات دوره

پس شما به دنبال خرید یک دوربین ویدیویی جدید هستید.

 

چه بخواهید لحظات رشد کودکان یا نوه ها را ثبت کنید، چه بخواهید تعطیلات تابستانی خاصی را ضبط کنید، یا رویدادهایی را برای مدرسه خود فیلمبرداری کنید... چت به شما کمک خواهد کرد تا پایه‌های مهم تکنولوژی دوربین‌های ویدیویی امروزی را بهتر درک کنید.



این کلاس به شما دانش فنی کافی ارائه خواهد داد تا بتوانید یک تصمیم آگاهانه بگیرید - تا از تبلیغات کاذب کاسته و دوربین‌های موجود را مرتب کنید. چت به شما کمک می‌کند تا درباره‌ی موارد مهم در یک دوربین فکر کنید و جستجوی خود را محدودتر کنید.

 

این کلاس به شما توصیه‌ای مشخص برای یک تولیدکننده یا مدل خاص دوربین نخواهد داد، بلکه به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌ها و عملکردهای دوربین‌هایی را که برای شما مهم هستند درک کنید و دوربینی را پیدا کنید که آن‌ها را شامل می‌شود.

 

 

راهنمای انتخاب دوربین مناسب فیلمبرداری

 

 

✅ این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این کلاس برای کسانی طراحی شده است که قصد خرید یک دوربین فیلمبرداری جدید را دارند و از درک فنی بیشتری از دوربین های فیلمبرداری امروزی بهره مند می شوند.

این که آیا قصد دارید از دوربین فیلمبرداری جدید خود برای مصارف خانگی یا خانوادگی استفاده کنید. این کلاس برای خدمت به یک تولید کننده حرفه ای ویدیو در نظر گرفته شده است، زیرا ما دوربین های آن محدوده را پوشش نمی دهیم.

 

✅ این دوره چه پیشنیازهایی دارد؟

تمایل به یادگیری چیزهای جدید و آوردن لبخند به کلاس درس. بدون نیاز به دانش یا مهارت پیش نیاز

دانشجویان دیگر خریده اند

اتصال به گوگل درایو
اتصال به گوگل درایو
  • 9 اپیزود
  • 1 ساعت و 14 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
12,000 96,000
تــومـان
مشاهده دوره
طراحی و انیمیشن یک نشان vintage در افتر افکتس
طراحی و انیمیشن یک نشان vintage در افتر افکتس
  • 37 اپیزود
  • 5 ساعت و 19 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
53,000 421,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
  • 16 اپیزود
  • 1 ساعت و 25 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
14,000 126,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
  • 20 اپیزود
  • 1 ساعت و 50 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
18,000 161,000
تــومـان
مشاهده دوره
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
  • 13 اپیزود
  • 2 ساعت و 23 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
23,000 206,000
تــومـان
مشاهده دوره
اموزش ترسیم کمان و مسیرهای منحنی شکل در کورل دراو
اموزش ترسیم کمان و مسیرهای منحنی شکل در کورل دراو
  • 1 اپیزود
  • 10 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
رایگان
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.3 ( 63 رای)
197 امتیاز و کامنت
745 دانشجو
94 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

26,000 تومان
233,000 تومان
  • 14 اپیزود در مجموع 2 ساعت و 37 دقیقه
  • 3 دانشجو
  • دسترسی مادام العمر به دوره
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت