آموزش یونیتی: توسعه بازی 2D

ضبط شده
رویای بازی 2D خود را در ویرایشگر قدرتمند یونیتی بسازید.
امتیاز دوره ( 2 نفر)
4.5 از 5
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 50 اپیزود
  • 7 ساعت و 30 دقیقه
  • سطح مقدماتی
آموزش یونیتی: توسعه بازی 2D

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

یک بازی 2 بعدی ایجاد کنید که قابلیت export برای چندین پلتفرم از جمله اندروید، iOS و ویندوز باشد.
وارد کردن و استفاده از اسپرایت‌ها، افکت‌های صوتی، موسیقی و سایر منابع درون بازی خود
در ویرایشگر یونیتی کار کنید تا فرآیندهای طراحی و ویرایش بازی را ساده‌تر کنید.

اپیزودها

اپیزود 1 معرفی رابط کاربری ویرایشگر Unity 5.5
رایگان 13 دقیقه

یک راهنمایی از رابط کاربری یونیتی. بیاموزید که هر قسمت چه کاری انجام می‌دهد و کجا قرار دارد.

اپیزود 2 صحنه و پنجره‌های بازی توضیح داده شده‌اند
رایگان 6 دقیقه

تفاوت‌های دقیق بین پنجره صحنه و پنجره بازی در داخل یونیتی. شما به طور زیاد از هر دو برای مقاصد مختلف استفاده خواهید کرد.

اپیزود 3 پنجره تسلسل - صحنه‌ها، اشیاء بازی، رابطه والد و فرزند
8 دقیقه

توضیح عمیق پنجره سلسله‌مراتب. این پنجره چگونه کار می‌کند و بحث در مورد صحنه‌ها و اشیاء بازی که توسط سلسله‌مراتب مدیریت می‌شوند.

برای ساخت یک بازی مبتنی بر اسپریت 2 بعدی به چه دارایی‌های خارجی نیاز دارید؟ این ویدیو درباره دارایی‌های تصویری و صوتی شما صحبت می‌کند.

پروژه خود را قابل مدیریت نگه‌دارید. این ویدیو نکاتی را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید پوشه‌های پروژه‌تان را سازماندهی کنید و در آینده زمانی که به دارایی‌های بازی نیاز دارید، آن‌ها را پیدا کنید.

گفتگوی مختصری درباره اینکه اشیاء بازی و ترنسفورم‌ها چیستند و چگونه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. همچنین به لایه‌ها و برچسب‌ها پرداخته و اینکه چگونه می‌توانند برای برچسب‌گذاری اشیاء بازی به اهداف مختلف در اسکریپت‌های C# / Javascript شما استفاده شوند.

مبانی افزودن افکت‌های صوتی و موسیقی به بازی شما، از جمله نحوه اتصال آن‌ها به رویدادهایی مانند فشردن دکمه.

بوم به شما امکان می‌دهد تا عناصر گرافیکی را بر روی دوربین قرار دهید، بدون توجه به اینکه دوربین به کدام سمت نگاه می‌کند. بوم برای افزودن عناصری مانند متن رابط کاربری، دکمه‌ها، منوها و نوارهای لغزشی در حین توسعه بازی شما بسیار حیاتی خواهد بود.

یادگیری نحوه اضافه کردن دکمه‌ها و کنترل تنظیمات آن‌ها در پنجره بازبینی. شامل اختصاص تصاویر جدید به دکمه و تنظیم رنگ‌های فعال / غیر فعال. در نهایت، یک رویداد OnClick را در پنجره بازبینی به دکمه اختصاص می‌دهیم تا به آن قابلیت‌های واقعی در بازی داده شود.

چند نکته در مورد استفاده از دکمه‌های رابط کاربری. از این دام‌ها پرهیز کنید

در اینجا یک استفاده اضافی را که برای استفاده از اسلایدرها در پروژه‌های یونیتی به ذهنم رسید دارم. بیشتر یک ویدیو بونس سریع است.

این ویدئو به طور ویژه بر روی استفاده از GameObject رابط کاربری Slider و زیر GameObject های آن و همچنین ارجاع به مقدار Slider در رویدادها / اسکریپت‌های شما تمرکز دارد.

روش دستی و سخت‌تر برای شروع با یک صفحه منو در بازی شما. ویدیو بعدی یک میانبر آسان‌تر از طریق فروشگاه دارایی‌ها خواهد بود.

راه آسان برای ایجاد منوهای بازی. همچنین درباره کنترل سطح صدای از طریق میکسر صحبت می‌کنیم (که باید به هر یک از منابع صوتی شما ارجاع دهد تا سطوح صدای خود را بگیرد)

کمک به یکسان بودن اندازه و شکل اجزای رابط کاربری صرف نظر از اندازه صفحه نمایش در بازی.

آموزش جامع درباره انیمیشن درخت ترکیب، شامل برنامه‌نویسی C# برای دریافت ورودی و اعمال آن به انیمیشن‌های راه رفتن و ایستادن شما.

این ویدئو به بررسی و توضیح این موضوعات می‌پردازد: کنترل‌کننده‌های انیمیشن چیستند، چگونه کار می‌کنند و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم.

خدمات ساده‌ای تا به ابر اجازه بدهید بازی شما را بسازد به‌جای اینکه آن را روی هر رایانه‌ در تیم خود بسازید.

نگاهی سریع به نرم‌افزار. بله، این نرم‌افزار دارای دوره‌ی آزمایشی رایگان است.

تصادفات کاشی 2D واقع‌گرایانه‌تر. از ویرایشگر استفاده کنید و اگر کاشی این نیاز را دارد، آن را بیشتر از یک جعبه بزرگ بسازید.

ویدئو نمایشی که برخی از ابتکاراتی که از طریق سیستم حمله پروژه‌ای در دسترس هستند را نشان می‌دهد

راهنمای کامل استفاده از سیستم حمله پروژه‌ای برای ادغام با بازی 2D شما.

نمایش آخرین نسخه از سیستم هدایت خودکار

توضیحات دوره

این دوره به شما می‌آموزد که برای ساخت یک بازی 2D مبتنی بر اسپریت در ویرایشگر Unity نسخه 5.6 (جدیدترین نسخه بتا در حال حاضر) چه چیزهایی را باید بدانید.

تکنیک‌های استفاده شده در این مجموعه همان‌هایی هستند که برای ساخت بازی خودم با نام Heart Battle برای رایانه و دستگاه‌های همراه به کار بردم. در حال حاضر دوره در حال پیشرفت است و در ماه آینده به پایان خواهد رسید و پس از آن نیز باید هر از گاهی با محتوای جدید مرتبط به‌روز شود. فهرست دوره نهایی تقریباً به این شکل خواهد بود.

 

توسعه بازی اسپریت 2D در Unity

درک صحنه و رابط کاربری بازی

  • ساختار سلسله‌مراتبی صحنه
  • به چه نوع دارایی‌هایی برای ساخت یک بازی نیاز دارید (اسپریت‌های PNG، صوت‌های MP3 / WAV)
  • سازماندهی پروژه شما
  • GameObjects و Transforms
  • برچسب‌ها و لایه‌ها
  • دوربین
  • جعبه/دایره/راستای بزرگ و Rigidbodyهای Canvas (در حال عمل نیز)
  • کنترل موقعیت Canvas (لنگرها و غیره) اجزای متنی دکمه‌ها نوار لغزان‌ها صفحات منو گروه‌ها و مقیاس‌دهنده‌های Canvas
  • منابع صوتی و شنوندگان صوتی

 

انیمیشن

  • برش اسپریت‌ها برای استفاده در انیمیشن‌های بازی
  • کنترل‌کننده‌های انیمیشن
  • کنترل‌کننده‌های انیمیشن جایگزین
  • انیمیشن بازیکن (انیمیشن / انیماتور) درخت‌های انیمیشن

 

اسکریپت‌نویسی

  • راه‌اندازی اسکریپتر مورد نظر برای Unity (Visual Studio و غیره)
  • MonoBehaviourها و چرخه حیات Unity
  • اسکریپت‌نویسی کنترل بازیکن
  • ایجاد Game Objects از طریق اسکریپت
  • Raycastها و تشخیص برخورد
  • ارسال/پخش پیام
  • ایجاد یک محوکننده صفحه (احتمالاً شامل اسکریپت من خواهد بود)
  • سیستم ذخیره/بارگذاری (به فروشگاه دارایی برای مثال مراجعه کنید)
  • Coroutineها
  • تعریف و فعال‌سازی رویدادها
  • UnityEvents و فهرست‌های رویداد قابل ترتیب‌دهی
  • اقلام منوی ویرایشگر تغییر صحنه‌ها

 

خدمات

  • اضافه کردن تبلیغات به بازی
  • فعال کردن همکاری
  • ساخت ابری

 

تنظیمات برای Export

  • تنظیمات پروژه
  • صادرات موبایل / سایر صادرات

 

اسکریپت‌های اضافی

  • Open GameArt و استفاده از دارایی‌های Creative Commons
  • وارد کردن مواد از طریق فروشگاه دارایی
  • اسکریپت‌های دوربین پیکسلی کامل
  • پکیج Vexe
  • دکمه توقف
  • Tiled2Unity
  • Unity IAP

 

ابزارهای خارجی که ممکن است کمک کنند

  • Pyxel Edit
  • روشن‌کننده اسپریت
  • GIMP / فتوشاپ
  • Audacity

 

 

آموزش یونیتی: توسعه بازی 2D

 

✅ این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  1. گیمرهای علاقه مندی که می خواهند پس از انجام بازی های دیگران به ساخت بازی خود فرصت بدهند.
  2. توسعه دهندگان یا طراحان مشتاق بازی که علاقه مند به ساخت یک پروژه بازی دو بعدی هستند و مایل به انجام برخی از برنامه نویسی C# هستند.

 

✅ این دوره چه پیشنیازهایی دارد؟

  • برای تکمیل این دوره باید برنامه نویسی اولیه یا اسکریپت نویسی را بدانید. ما از سی شارپ استفاده خواهیم کرد.
  • دانستن نحوه کار در ویرایشگرهای گرافیکی و صوتی به شما کمک خواهد کرد. همچنین می توانید به صورت آنلاین برای دارایی های هنری خود پیمایش کنید.

دانشجویان دیگر خریده اند

شروع کار به عنوان یک توسعه‌دهنده وب
شروع کار به عنوان یک توسعه‌دهنده وب
  • 13 اپیزود
  • 1 ساعت و 6 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
11,000 99,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره عملی پداگوژی ( کتاب کار فراگیر )
دوره عملی پداگوژی ( کتاب کار فراگیر )
  • 1 اپیزود
  • 23 دقیقه
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
رایگان
تــومـان
مشاهده دوره
از بازی تا واقعیت؛ همسفر هوش مصنوعی شویم
از بازی تا واقعیت؛ همسفر هوش مصنوعی شویم
  • 1 اپیزود
  • 37 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره ( 1 نفر)
4 از 5
رایگان
تــومـان
مشاهده دوره
چالش ۵ روزه نهایی گیت
چالش ۵ روزه نهایی گیت
  • 25 اپیزود
  • 1 ساعت و 18 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
13,000 117,000
تــومـان
مشاهده دوره
طراحی سایت با وردپرس دوره مقدماتی
طراحی سایت با وردپرس دوره مقدماتی
  • 10 جلسه
  • 15 ساعت
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
1,250,000 1,568,000
تــومـان
مشاهده دوره
مدیریت MongoDB، پیشرو NOSQL با وضوح و اعتماد به نفس
مدیریت MongoDB، پیشرو NOSQL با وضوح و اعتماد به نفس
  • 67 اپیزود
  • 12 ساعت و 18 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
123,000 1,099,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.25 ( 666 رای)
2049 امتیاز و کامنت
7424 دانشجو
287 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

75,000 تومان
671,000 تومان
  • 50 اپیزود در مجموع 7 ساعت و 30 دقیقه
  • 15 دانشجو
  • قابل پخش در همه ساعات شبانه روز
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره ( 2 نفر)
4.5 از 5
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت