اصول بازاریابی دیجیتال

ضبط شده
صنعت بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک را کشف کنید
امتیاز دوره ( 1 نفر)
3 از 5
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 9 اپیزود
  • 44 دقیقه
  • سطح مقدماتی
اصول بازاریابی دیجیتال

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

اپیزودها

اپیزود 1 ویدیو: مقدمه‌ای بر دوره ۱
3 دقیقه

اپیزود 2 متخصصان بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک چه کاری انجام می‌دهند؟
5 دقیقه

اپیزود 3 مهارت‌های کلیدی متخصصان بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک
7 دقیقه

مهارت‌های اصلی بازاریابی دیجیتال آن عناصر هستند که یک کارشناس باید به‌طور مؤثر بیاموزد، پس بیایید نگاهی به این ارائه بیندازیم:

تجارت الکترونیک چیست؟ آیا شما قبلاً خریدی در اینترنت انجام داده‌اید؟ اگر جواب شما به این سوال "بله" است، پس تبریک می‌گویم دوست من، شما قبلاً در دنیای تجارت الکترونیک شرکت کرده‌اید. در این دنیا، معاملات نیازی به پول نقد واقعی ندارند و کالاها به طور آسان به درب شما تحویل داده می‌شوند یا اگر در خانه نیستید، به درب همسایه‌تان یا اداره پست (اگر هیچ‌کس در کل خیابان در خانه نباشد که در این صورت همه چیز کمی مشکل‌ساز می‌شود زیرا احتمالاً باید برای دریافت کالای خود سفر کنید). این ویدیو توضیحی روشن و روشنگرانه درباره اینکه تجارت الکترونیک چیست، ارائه می‌دهد.

این ویدیو توضیح می‌دهد تجارت الکترونیک چیست و این پلتفرم چگونه کار می‌کند!

به دست آوردن اولین مشتری واقعی شما یک نقطه عطف مهم برای هر کارآفرین است.اما نهایی کردن قرارداد برای اولین فروش شما زمان و تمرکز می‌طلبد. با صدها کانال و روش برای تبلیغ کسب و کارتان، ممکن است پیدا کردن گزینه‌هایی که برای کسب و کار شما منطقی‌تر هستند و نتایج ارزشمندی به بار می‌آورند، دشوار باشد.ساده است که در دام بی‌پایان تنظیم فروشگاه خود به دنبال کمال بیفتید، به جای اینکه آن توجه را صرف مهم‌ترین فعالیت کنید: جذب افراد به فروشگاه شما. این چالش را امتحان کنید: اگر قبلاً فهرست بررسی راه‌اندازی فروشگاه را دنبال کرده‌اید، در 30 روز آینده فقط بر جذب ترافیک هدفمند که احتمال خرید دارد، تمرکز کنید.من برخی از راهبردهای بازاریابی تجارت الکترونیکی معمولاً کاربردی را به یک فهرست چک لیست تبدیل کرده‌ام که می‌توانید از آن برای متمرکز کردن تلاش‌هایتان استفاده کنید، همراه با منابعی مناسب برای مبتدیان برای یادگیری نحوه اجرای آنها، تا به شما کمک کند بازاریابی خود را ارتقاء دهید.برای گرم شدن، این چک لیست را با برخی منابع ترافیک رایگان و ساده آغاز خواهیم کرد. سپس، به بازاریابی که حتی دقیق‌تر هدف‌گذاری شده و نیاز به صرف زمان بیشتر یا حتی هزینه دارد، خواهیم پرداخت.آنچه باید قبل از شروع بدانیداگر یک روش برای کسب و کار شما و محصولاتی که می‌فروشید کار نمی‌کند، از آن اجتناب کنید. به عنوان مثال، بعید است Pinterest انتخاب اول شما باشد اگر کیبورد کامپیوتر می‌فروشید.به محض اینکه هر استراتژی بازاریابی را به کار می‌بندید، Google Analytics را در جلو راه‌اندازی کنید و به دقت ترافیک را زیر نظر داشته باشید. همه چیز موفق نخواهد شد. بنابراین آماده باشید تا 30 روز آینده را به سرعت مطالعه و اصلاح کنید در حالی که به سمت انجام اولین تراکنش خود حرکت می‌کنید.دنبال کردن میوه‌های کم‌ارتفاع به عنوان منابع ترافیک رایگان°اولین منابع ترافیک برای جستجو، منابع رایگان هستند. این معمولاً شامل اشتراک‌گذاری دستی فروشگاه شما با شبکه و جوامع آنلاین مرتبط است.°هر اقدامی که به صورت آنلاین انجام می‌دهید، پتانسیل جلب ترافیک به سمت شما را دارد. مغازه شما. آدرس وب‌سایت مغازه‌تان را به پروفایل‌های آنلاین شخصی‌تان اضافه کنید، مانند بیو توییتر یا پروفایل دیسکوس برای نظرات بلاگ. °به مخاطبان با پیام‌های تبلیغاتی تکراری و بی‌کیفیت اسپم نزنید. در عوض، به دنبال ارائه ارزش و برقراری ارتباطات واقعی باشید. به جوامع آنلاین بپیوندید به ارزش قرار دادن لینک مغازه‌تان در جای درست بی‌توجه نباشید. در فروم‌هایی مانند ردیت پست بگذارید، به گروه‌های فیسبوک بپیوندید و جوامع آنلاین خاصی را در صنعت خود پیدا کنید. هر یک از این کانال‌ها فرصتی برای رسیدن به افرادی است که خود را در اطراف علایق خاص سازمان‌دهی کرده‌اند. جستجویی برای علایق مرتبط با تجارت‌تان انجام دهید. به گروه‌هایی بپیوندید که مشتریان هدف شما به آنجا رفت و آمد می‌کنند و عضو فعالی شوید که با دیگران در جامعه ارتباط برقرار کند. پس از اینکه شهرت خوبی پیدا کردید و ارتباطات واقعی برقرار کردید، می‌توانید لینکی به مغازه‌تان به اشتراک بگذارید، شاید همراه با کد تخفیف.

این پادکست نشان می‌دهد که چگونه کسب‌وکار خود را به‌صورت آنلاین گام به گام راه‌اندازی کنید و موارد اصلی که باید قبل از راه‌اندازی یک کسب‌وکار درک کنید، چیست.

این قسمت دوم پادکست قبلی درباره چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین به صورت گام به گام است

توضیحات دوره

این دوره به عنوان یک ماده عملی اولیه برای افرادی که به دنبال مفاهیم اساسی در مورد بازاریابی دیجیتال و صنعت تجارت الکترونیک هستند، ایجاد شده است. این دوره ترکیبی کامل از مواد مختلف - اسلایدها، ویدئوها، مقالات و چرا که نه، نظرسنجی! است.

این دوره توضیحات کاملی درباره اخلاق کار در بازار و روند تکامل آن ارائه می‌دهد: از دیدگاه‌های مختلف مانند سازمان، مدیریت و خیلی بیشتر.

درباره مسئولیت‌ها و موقعیت‌های بازاریابان بینش کاملی ارائه می‌دهد و اینکه چگونه می‌توانید مهارت‌های خود را در حوزه های مختلف سرمایه‌گذاری کنید.

چرا مهارت‌ها در بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک تقاضای بالایی دارند؟ یکی از دلایل این است که جهان در حال دگرگونی دیجیتال است. تعداد فزاینده‌ای از افراد اخبار و اطلاعات خود را به صورت آنلاین و از طریق اشتراک‌های دیجیتال به جای تلویزیون، رادیو یا نشریات چاپی دریافت می‌کنند.

به همین دلیل، متخصصان بازاریابی درک می‌کنند که باید با مشتریان بالقوه خود از طریق رسانه‌های دیجیتال ارتباط برقرار کنند. به همین ترتیب، برای برخی از کسب و کارها، درآمد ناشی از فروش آنلاین می‌تواند به برابر یا حتی بیشتر از درآمد ناشی از خریدهای فروشگاهی برسد. کسب و کارها باید فروش آنلاین خود را به طور رقابتی رشد دهند و هر دو نوع مشتری را حفظ کنند.

این دوره دارای تکالیف هفتگی است. می‌توانید آنها را به آرامی و با سرعت خود کامل کنید؛ با این حال، تکالیف هفتگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما کمک کنند برنامه را در کمتر از دو هفته به اتمام برسانید. به اطلاعات زیر درباره پیشرفت هفتگی این دوره مراجعه کنید.

این دوره برای مبتدیان است و هیچ محدودیت سنی ندارد، نیازی به تجربه قبلی نیست!

دانشجویان دیگر خریده اند

از قدرت ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی استفاده کنید
از قدرت ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی استفاده کنید
  • 9 اپیزود
  • 2 ساعت و 1 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
20,000 179,000
تــومـان
مشاهده دوره
چالش‌های برنامه‌نویسی پایتون با راه‌حل‌ها برای مبتدیان
چالش‌های برنامه‌نویسی پایتون با راه‌حل‌ها برای مبتدیان
  • 10 اپیزود
  • 41 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
6,000 54,000
تــومـان
مشاهده دوره
یادگیری پایتون به صورت عملی
یادگیری پایتون به صورت عملی
  • 20 اپیزود
  • 52 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
8,000 56,000
تــومـان
مشاهده دوره
مبانی پایگاه داده NoSQL مارک logic
مبانی پایگاه داده NoSQL مارک logic
  • 57 اپیزود
  • 6 ساعت و 51 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
68,000 541,000
تــومـان
مشاهده دوره
افزایش بهره‌وری در اکسل با استفاده از ExTool
افزایش بهره‌وری در اکسل با استفاده از ExTool
  • 120 اپیزود
  • 5 ساعت و 7 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
51,000 456,000
تــومـان
مشاهده دوره
ویرایش ویدیو با iMovie_ صفحه سبز
ویرایش ویدیو با iMovie_ صفحه سبز
  • 11 اپیزود
  • 1 ساعت و 55 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
19,000 133,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.25 ( 183 رای)
599 امتیاز و کامنت
2264 دانشجو
213 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

7,000 تومان
63,000 تومان
  • 9 اپیزود در مجموع 44 دقیقه
  • 1 دانشجو
  • قابل پخش در همه ساعات شبانه روز
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره ( 1 نفر)
3 از 5
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت