آموزش پاورپوینت ویژه مبتدیان _ اصول برنامه‌نویسی و انیمیشن رایگان

ضبط شده
مبانی پاورپوینت یک دوره رایگان است که در آن با مبانی نرم‌افزار و ویژگی‌های انیمیشن آن آشنا می‌شوید. از آن لذت ببرید!
امتیاز دوره ( 1 نفر)
4 از 5
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 26 اپیزود
  • 2 ساعت و 4 دقیقه
  • سطح مقدماتی
آموزش پاورپوینت ویژه مبتدیان _ اصول برنامه‌نویسی و انیمیشن رایگان

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

اپیزودها

اپیزود 1 سلام دنیا!
2 دقیقه

بگذارید با این درس کوچک به شما خوشامد بگویم. من چند نکته پایه را به شما نشان می‌دهم و توضیح می‌دهم که من کی هستم.

اپیزود 2 اهداف دوره و برای چه کسانی مناسب است
4 دقیقه

در این جلسه می‌خواهم اهدافی را که در این دوره داریم توضیح دهم و بگویم این دوره برای چه کسانی طراحی شده است. این دوره برای هر کاربر پاورپوینت مبتدی یا مشتاق، طراح یا کارآفرین آنلاین است که می‌خواهد مهارت‌های خود را با استفاده صحیح از پاورپوینت گسترش دهد :)

اپیزود 3 Microsoft PowerPoint چیست؟
4 دقیقه

بگذارید برایتان توضیح دهم که پاورپوینت در واقع چیست. این نرم‌افزار بخشی از مجموعه مایکروسافت آفیس است و می‌خواهم در اینLecture نکاتی درباره آن بیان کنم.

این نظر من در مورد این است که چرا باید پاورپوینت را یاد بگیرید و چرا اعتقاد دارم که افزودن این نرم‌افزار به پورتفولیوی شما به عنوان یک دارایی مهارتی جدید ارزشمند است.

مهم است که تفاوت‌های بین نسخه‌های پاورپوینت را درک کنیم. با این سخنرانی، می‌خواهم توضیح دهم که تفاوت بین پاورپوینت 2007، پاورپوینت 2010، پاورپوینت 2011 برای مک، پاورپوینت 2013، پاورپوینت 2016 و پاورپوینت 365 برای نسخه مبتنی بر اشتراک Office 365 چیست.

در اولین جلسه این بخش، ما قصد داریم به بررسی رابط کاربری پاورپوینت و نحوه سازماندهی و جایگذاری همه چیز بپردازیم.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم - شما باید یاد بگیرید که چگونه اسلایدها را اضافه کنید. اسلایدها هسته فضای کاری پاورپوینت هستند، پس بهتر است یاد بگیرید که چگونه آن‌ها را اضافه کنید :)

این، همراه با اضافه کردن جعبه‌های متن، یکی از اساسی‌ترین و قدرتمندترین ویژگی‌های پاورپوینت است. آن را دست‌کم نگیرید، زیرا می‌توانیم ظاهر یا هر شکلی را تغییر دهیم. بیایید یاد بگیریم که چگونه به‌درستی آن‌ها را به فضای کاری‌مان اضافه کنیم.

اشکال می‌توانند به چندین روش ویرایش شوند - منظور از ویرایش، افزودن افکت‌ها، تغییر رنگ، تغییر اندازه و انتخاب اینکه آیا می‌خواهیم حاشیه داشته باشیم یا نه است. تمام این گزینه‌ها هم از نوار ابزار پاورپوینت و هم در پنل گزینه‌های پیشرفته‌ای که می‌توانیم باز کنیم، در دسترس هستند.

به نظر من، افزودن جعبه‌های متنی جداگانه از افزودن اشکال، دومین عملکرد مهم پاورپوینت است. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از آن به طور کامل بهره ببریم.

من نیاز دارم برای شما توضیح دهم که تفاوت بین متن در لایه اشکال و متن در جعبه متن کجاست. درک این تمایز بسیار مهم است زیرا این موضوع می‌تواند کل روند کار شما در پاورپوینت را شکل دهد یا خراب کند.

هر شیء که ما در پاورپوینت استفاده می‌کنیم، ممکن است گزینه‌های خاص خود را داشته باشد. می‌خواهم توضیح دهم که این گزینه‌ها را کجا پیدا کنیم، کدام یک از آن‌ها منحصر به هر شیء است و ما با آن‌ها چه کار می‌کنیم.

یکی از ساده‌ترین اما لذت‌بخش‌ترین کارها در این برنامه، ذخیره، صدور و آماده‌سازی ارائه‌های ما برای انتشار است. با این سخنرانی می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه این کار را انجام دهید.

بالاخره به انتهای بخش خود می‌رسیم، جایی که می‌خواهم شما اولین اسلاید پاورپوینت با کیفیت بالا را طراحی کنید. شما می‌توانید همان طراحی که من انجام می‌دهم را انجام دهید یا سعی کنید چیزی مشابه این را به تنهایی ایجاد کنید!

در این سخنرانی‌ها مایلم یک تبلیغ خاضعانه و قدردانی از کلاس‌های پریمیوم خود داشته باشم. من به شدت تبلیغ نمی‌کنم و شما را وادار به خرید نمی‌کنم، فقط خواستم به نمایش بگذارم که چه چیزهای دیگری برای افرادی که جدی هستند و می‌خواهند در PowerPoint بهتر شوند، دارم و به هر یک از کلاس‌هایی که ارائه می‌دهم، علاقه‌مند خواهند بود. از شنیدنتان متشکرم :)

بگذارید این بخش را با توضیح این که انیمیشن‌ها در پاورپوینت کجا هستند و چگونه به اشیاء ما اعمال می‌شوند شروع کنم. به وضوح انیمیشن‌ها وجود دارند، اما چه نوعی و چگونه می‌توانیم به سرعت پیش‌نمایشی از آن‌ها ببینیم.

به جز انیمیشن‌ها، ما در پاورپوینت ترنزیشن‌ها ( گذارها ) نیز داریم. ترنزیشن‌ها انیمیشن‌های محو شدن بین دو اسلاید هستند. ما می‌توانیم نه تنها از مجموعه‌ای از ترنزیشن‌های آماده انتخاب کنیم، بلکه می‌توانیم مدت زمان آن‌ها را نیز افزایش دهیم.

در پاورپوینت ما انواع مختلفی از انیمیشن‌ها داریم، از جمله ورود، تأکید، خروج و مسیرهای حرکتی. هرکدام جایگاه و کاربرد خاص خود را دارند.

چیزی که در حین کار با انیمیشن ضروری و بسیار مفید است، پنل انیمیشن است. علاوه بر آن، می‌خواهم در مورد آنچه می‌توانیم با تغییر گزینه‌های شروع انیمیشن‌های خود به دست آوریم صحبت کنم، به عنوان مثال از "همزمان با قبلی" به "با کلیک ماوس" یا "بعد از قبلی".

ما می‌توانیم به راحتی موقعیت و زمانبندی انیمیشن‌های خود را تغییر دهیم. در این آموزش، می‌خواهم این موضوع را به شما نزدیک‌تر کنم :)

ما این امکان را داریم که انیمیشن‌ها را روی هم در یک شیء انباشته کنیم. با کمک ویژگی "افزودن انیمیشن"، می‌توانیم چندین انیمیشن را به یک شیء در پاورپوینت اضافه کنیم.

انیمیشن‌ها دارای ویژگی‌های پیشرفته و پنهانی هستند که می‌توانیم از آن‌ها به نفع خود استفاده کنیم تا انیمیشن‌های ما از بقیه متمایز شوند. نگاهی کوتاه به آنچه در اینجا ممکن است، بیندازید.

اینجا می‌خواهم شما را به یک گردش انیمیشنی ببرم و سعی کنم با شما یک انیمیشن زیبا طراحی کنم. این کار تمام آنچه را که یاد گرفته‌ایم به کار می‌گیرد و یک تمرین عالی برای شما خواهد بود L)

در این سخنرانی‌ها، می‌خواهم یک تبلیغ ساده و تبریک به کلاس‌های ویژه‌ام بگویم. من به‌صورت سخت تبلیغ نمی‌کنم و شما را به خرید اجبار نمی‌کنم، فقط می‌خواستم نشان دهم که چه چیز دیگری برای افرادی که به بهبود مهارت‌های خود در پاورپوینت جدی هستند و به هر یک از کلاس‌هایی که ارائه می‌دهم، علاقه‌مند می‌شوند، دارم. از اینکه گوش دادید، متشکرم :)

از اینکه این سفر کوچک PowerPoint را با من همراه بودید، سپاسگزارم! امیدوارم این تجربه کوچک، روشنایی بخشی باشد و شما را به یادگیری更多 در مورد ویژگی‌های PowerPoint ترغیب کند.

توضیحات دوره

این دوره برای طراحان مبتدی و کم‌تجربه در نظر گرفته شده است که می‌خواهند مایکروسافت پاورپوینت را برای استفاده حرفه‌ای یا شخصی یاد بگیرند.

مهم نیست که آیا می‌خواهید یک مهارت جدید به پورتفولیوی خود اضافه کنید، ویدئو ایجاد کنید، در محل کار تحت تأثیر قرار دهید یا به عنوان یک کارآفرین آنلاین شروع به کار کنید.

اگر تجربه بسیار کمی با این نرم‌افزار دارید یا کاملاً مبتدی هستید و این اولین باری است که نرم‌افزار را باز می‌کنید - این دوره مناسب شماست!

این بهترین فرصت شما برای ورود به مسیر درست برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن است.

من این محتوا را به‌طور کاملاً رایگان منتشر می‌کنم زیرا همچنین به‌عنوان یک پیش‌درآمد برای هر یک از دوره‌های پرمیوم فعلی و آینده‌ام در نظر گرفته شده است.

بنابراین من هم به مردم کمک می‌کنم و هم مطمئن می‌شوم که اگر هرگز از پاورپوینت استفاده نکرده‌اند، نکته‌ای دارم که می‌توانم آن‌ها را راهنمایی کنم :) :)

 

این دوره دو هدف اصلی دارد که بلافاصله در ابتدای آن توضیح می‌دهم و به‌طور کامل در مورد آن باز هستم:

  1. می‌خواهم شما با پاورپوینت آشنا شوید و کمی در مورد خود برنامه و ویژگی‌های انیمیشن آن به شما آموزش دهم.

  2. می‌خواهم مطمئن شوم که اگر به دوره‌های پرمیوم من علاقه دارید اما نسبت به سبک تدریس من، سرعت سخنرانی‌ها و اینکه آیا برای ثبت‌نام آماده هستید مطمئن نیستید، پس از گذراندن این دوره کاملاً آماده خواهید بود.

گاهی اوقات افراد از من خواسته‌اند که یک معرفی بسیار پایه به پاورپوینت ارائه دهم - و من معتقدم چنین دوره آموزشی مختصری بهترین راه برای انتشار به‌عنوان محتوای رایگان است زیرا می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دانش "پیش‌درآمد" لازم برای درک هر دوره دیگر، پیشرفته‌تر، را خواهید داشت.

تمام دوره‌های من به طور نسبی برای مبتدیان دوستانه هستند اما اگر شما دچار مشکل می‌شوید، از شما تشویق می‌کنم که ابتدا این دوره را بگذرانید تا ببینید چگونه است. اگر شما قبلاً همه چیزهایی که آموزش داده می‌شود را می‌دانید...

اینجا - شما بیش از حد واجد شرایط هستید و آماده رفتن :) 

 

 این دوره چیست و این دوره چیست نیست. لطفاً بخوانید تا ناامید نشوید!

  • این یک مقدمه بسیار پایه‌ای و مختصر به نرم‌افزار و ویژگی‌های انیمیشن آن است.

  • این دوره بسیار مناسب برای مبتدیان است.

  • این دوره برای افرادی با تجربه یا دانش کم یا هیچ‌یک در زمینه فناوری یا پاورپوینت طراحی شده است.

  • این یک دوره پیشرفته پاورپوینت نیست.

  • این یک توضیح پیچیده و عمیق از تمام ویژگی‌های پاورپوینت نیست.

  • این دوره برای کاربران پیشرفته پاورپوینت مناسب نیست - اگر اصول پایه را درک می‌کنید، نیازی به شرکت در این دوره ندارید.

من فکر می‌کنم پیام من درباره اهداف دوره، آنچه در اینجا آموزش داده می‌شود و برای چه کسانی است، بسیار روشن است. برخی از ویژگی‌هایی که در اینجا یاد می‌گیرید، بهتر است با مرور برنامه درسی سخنرانی مشاهده کنید.

 

 

آموزش پاورپوینت ویژه مبتدیان _ اصول برنامه‌نویسی و انیمیشن رایگان

 

 

برخی از ویژگی‌هایی که می‌خواهم در اینجا توضیح دهم:

  • پاورپوینت چیست، برای چه چیزی استفاده می‌شود و تفاوت بین نسخه‌های آن چیست.

  • توضیح رابط کاربری، نحوه افزودن اسلایدها، ذخیره ارائه‌ها و صادرات آنها به ویدئو.

  • اضافه کردن و ویرایش اشکال، متن، تصاویر و طراحی یک اسلاید کامل.

  • استفاده از هر دو انتقال‌ها و انیمیشن‌ها شامل تمام انواع و زمانبندی‌های تغییر یافته.

  • ایجاد یک دنباله کامل انیمیشن برای یک اسلاید.

  • و البته برخی ویژگی‌های دیگر در طول راه :)

من شدیداً شما را به شرکت در این دوره و لذت بردن از پاورپوینت با من تشویق می‌کنم، در داخل شما را می‌بینم! همین حالا ثبت‌نام کنید!

 

✅ این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که مبتدی هستند یا هرگز از پاورپوینت استفاده نکرده اند.
  • هر کسی که دوست دارد اصول اولیه نرم افزار و ویژگی های انیمیشن آن را بیاموزد.
  • افرادی که در مورد دستیابی به یک مجموعه مهارت جدید و افزودن یک ابزار طراحی دیگر به مجموعه خود جدی هستند.

 

✅ این دوره چه پیشنیازهایی دارد؟

  1. پاورپوینت روی رایانه شخصی یا مک (هرچه جدیدتر بهتر، 2016، 2019 یا 365)
  2. هیچ نیازی به تجربه یا دانش قبلی نیست.

دانشجویان دیگر خریده اند

راهنمای سریع شروع برای مبتدیان در Google Apps Script
راهنمای سریع شروع برای مبتدیان در Google Apps Script
  • 15 اپیزود
  • 1 ساعت و 19 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
13,000 104,000
تــومـان
مشاهده دوره
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
ترکیب دیجیتال فتوشاپ برای کمپین‌های تبلیغاتی
  • 13 اپیزود
  • 2 ساعت و 23 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
23,000 206,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
دوره جامع Gmail برای افزایش بهره‌وری و انجام کارها
  • 16 اپیزود
  • 1 ساعت و 25 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
14,000 126,000
تــومـان
مشاهده دوره
اتصال به گوگل درایو
اتصال به گوگل درایو
  • 9 اپیزود
  • 1 ساعت و 14 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
12,000 96,000
تــومـان
مشاهده دوره
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
دوره‌ی ارتباطات ویدئویی
  • 20 اپیزود
  • 1 ساعت و 50 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
18,000 161,000
تــومـان
مشاهده دوره
تکنولوژی پایه: کابل‌ها و کانکتورها
تکنولوژی پایه: کابل‌ها و کانکتورها
  • 11 اپیزود
  • 2 ساعت و 5 دقیقه
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
20,000 139,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.3 ( 61 رای)
189 امتیاز و کامنت
709 دانشجو
92 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

20,000 تومان
159,000 تومان
  • 26 اپیزود در مجموع 2 ساعت و 4 دقیقه
  • 14 دانشجو
  • دسترسی مادام العمر به دوره
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره ( 1 نفر)
4 از 5
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت