یونیتی: توسعه بازی 2D
-
زیرنویس فارسی و انگلیسی
- زندگی فعال
- 50 اپیزود
- 7 ساعت و 30 دقیقه
- سطح مقدماتی
در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟
اپیزودها
یک راهنمایی از رابط کاربری یونیتی. بیاموزید که هر قسمت چه کاری انجام میدهد و کجا قرار دارد.
تفاوتهای دقیق بین پنجره صحنه و پنجره بازی در داخل یونیتی. شما به طور زیاد از هر دو برای مقاصد مختلف استفاده خواهید کرد.
توضیح عمیق پنجره سلسلهمراتب. این پنجره چگونه کار میکند و بحث در مورد صحنهها و اشیاء بازی که توسط سلسلهمراتب مدیریت میشوند.
برای ساخت یک بازی مبتنی بر اسپریت 2 بعدی به چه داراییهای خارجی نیاز دارید؟ این ویدیو درباره داراییهای تصویری و صوتی شما صحبت میکند.
پروژه خود را قابل مدیریت نگهدارید. این ویدیو نکاتی را به شما ارائه میدهد تا بتوانید پوشههای پروژهتان را سازماندهی کنید و در آینده زمانی که به داراییهای بازی نیاز دارید، آنها را پیدا کنید.
گفتگوی مختصری درباره اینکه اشیاء بازی و ترنسفورمها چیستند و چگونه میتوان از آنها استفاده کرد. همچنین به لایهها و برچسبها پرداخته و اینکه چگونه میتوانند برای برچسبگذاری اشیاء بازی به اهداف مختلف در اسکریپتهای C# / Javascript شما استفاده شوند.
مبانی افزودن افکتهای صوتی و موسیقی به بازی شما، از جمله نحوه اتصال آنها به رویدادهایی مانند فشردن دکمه.
بوم به شما امکان میدهد تا عناصر گرافیکی را بر روی دوربین قرار دهید، بدون توجه به اینکه دوربین به کدام سمت نگاه میکند. بوم برای افزودن عناصری مانند متن رابط کاربری، دکمهها، منوها و نوارهای لغزشی در حین توسعه بازی شما بسیار حیاتی خواهد بود.
یادگیری نحوه اضافه کردن دکمهها و کنترل تنظیمات آنها در پنجره بازبینی. شامل اختصاص تصاویر جدید به دکمه و تنظیم رنگهای فعال / غیر فعال. در نهایت، یک رویداد OnClick را در پنجره بازبینی به دکمه اختصاص میدهیم تا به آن قابلیتهای واقعی در بازی داده شود.
چند نکته در مورد استفاده از دکمههای رابط کاربری. از این دامها پرهیز کنید
در اینجا یک استفاده اضافی را که برای استفاده از اسلایدرها در پروژههای یونیتی به ذهنم رسید دارم. بیشتر یک ویدیو بونس سریع است.
این ویدئو به طور ویژه بر روی استفاده از GameObject رابط کاربری Slider و زیر GameObject های آن و همچنین ارجاع به مقدار Slider در رویدادها / اسکریپتهای شما تمرکز دارد.
روش دستی و سختتر برای شروع با یک صفحه منو در بازی شما. ویدیو بعدی یک میانبر آسانتر از طریق فروشگاه داراییها خواهد بود.
راه آسان برای ایجاد منوهای بازی. همچنین درباره کنترل سطح صدای از طریق میکسر صحبت میکنیم (که باید به هر یک از منابع صوتی شما ارجاع دهد تا سطوح صدای خود را بگیرد)
کمک به یکسان بودن اندازه و شکل اجزای رابط کاربری صرف نظر از اندازه صفحه نمایش در بازی.
آموزش جامع درباره انیمیشن درخت ترکیب، شامل برنامهنویسی C# برای دریافت ورودی و اعمال آن به انیمیشنهای راه رفتن و ایستادن شما.
این ویدئو به بررسی و توضیح این موضوعات میپردازد: کنترلکنندههای انیمیشن چیستند، چگونه کار میکنند و چگونه از آنها استفاده کنیم.
خدمات سادهای تا به ابر اجازه بدهید بازی شما را بسازد بهجای اینکه آن را روی هر رایانه در تیم خود بسازید.
نگاهی سریع به نرمافزار. بله، این نرمافزار دارای دورهی آزمایشی رایگان است.
تصادفات کاشی 2D واقعگرایانهتر. از ویرایشگر استفاده کنید و اگر کاشی این نیاز را دارد، آن را بیشتر از یک جعبه بزرگ بسازید.
ویدئو نمایشی که برخی از ابتکاراتی که از طریق سیستم حمله پروژهای در دسترس هستند را نشان میدهد
راهنمای کامل استفاده از سیستم حمله پروژهای برای ادغام با بازی 2D شما.
نمایش آخرین نسخه از سیستم هدایت خودکار
اکشن های دوره
توضیحات دوره
این دوره به شما میآموزد که برای ساخت یک بازی 2D مبتنی بر اسپریت در ویرایشگر Unity نسخه 5.6 (جدیدترین نسخه بتا در حال حاضر) چه چیزهایی را باید بدانید. تکنیکهای استفاده شده در این مجموعه همانهایی هستند که برای ساخت بازی خودم با نام Heart Battle برای رایانه و دستگاههای همراه به کار بردم. در حال حاضر دوره در حال پیشرفت است و در ماه آینده به پایان خواهد رسید و پس از آن نیز باید هر از گاهی با محتوای جدید مرتبط بهروز شود. فهرست دوره نهایی تقریباً به این شکل خواهد بود.
توسعه بازی اسپریت 2D در Unity
درک صحنه و رابط کاربری بازی
- ساختار سلسلهمراتبی صحنه
- به چه نوع داراییهایی برای ساخت یک بازی نیاز دارید (اسپریتهای PNG، صوتهای MP3 / WAV)
- سازماندهی پروژه شما
- GameObjects و Transforms
- برچسبها و لایهها
- دوربین
- جعبه/دایره/راستای بزرگ و Rigidbodyهای Canvas (در حال عمل نیز)
- کنترل موقعیت Canvas (لنگرها و غیره) اجزای متنی دکمهها نوار لغزانها صفحات منو گروهها و مقیاسدهندههای Canvas
- منابع صوتی و شنوندگان صوتی
انیمیشن
- برش اسپریتها برای استفاده در انیمیشنهای بازی
- کنترلکنندههای انیمیشن
- کنترلکنندههای انیمیشن جایگزین
- انیمیشن بازیکن (انیمیشن / انیماتور) درختهای انیمیشن
اسکریپتنویسی
- راهاندازی اسکریپتر مورد نظر برای Unity (Visual Studio و غیره)
- MonoBehaviourها و چرخه حیات Unity
- اسکریپتنویسی کنترل بازیکن
- ایجاد GameObjects از طریق اسکریپت
- Raycastها و تشخیص برخورد
- ارسال/پخش پیام
- ایجاد یک محوکننده صفحه (احتمالاً شامل اسکریپت من خواهد بود)
- سیستم ذخیره/بارگذاری (به فروشگاه دارایی برای مثال مراجعه کنید)
- Coroutineها
- تعریف و فعالسازی رویدادها
- UnityEvents و فهرستهای رویداد قابل ترتیبدهی
- اقلام منوی ویرایشگر تغییر صحنهها
خدمات
- اضافه کردن تبلیغات
به بازی
- فعال کردن همکاری
- ساخت ابری
تنظیمات برای صادرات
- تنظیمات پروژه
- صادرات موبایل / سایر صادرات
اسکریپتهای اضافی
- OpenGameArt و استفاده از داراییهای Creative Commons
- وارد کردن مواد از طریق فروشگاه دارایی
- اسکریپتهای دوربین پیکسلی کامل
- پکیج Vexe
- دکمه توقف
- Tiled2Unity
- Unity IAP
ابزارهای خارجی که ممکن است کمک کنند
- Pyxel Edit
- روشنکننده اسپریت
- GIMP / فتوشاپ
- Audacity
دانشجویان دیگر خریده اند
- 2 جلسه
- 4 ساعت
- 29 اپیزود
- 1 ساعت و 48 دقیقه
- 58 اپیزود
- 7 ساعت و 44 دقیقه
- 21 اپیزود
- 2 ساعت و 17 دقیقه
- سطح مقدماتی
- 10 اپیزود
- 1 ساعت و 54 دقیقه
- سطح پیشرفته
- 27 اپیزود
- 2 ساعت و 2 دقیقه
استاد دوره
دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور
کامنت ها
هشتگ ها
-
50 اپیزود در مجموع 7 ساعت و 30 دقیقه
-
0 دانشجو
-
قابل پخش در همه ساعات شبانه روز
-
قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
-
گواهینامه پایان دوره ماراد
کامنت شما با موفقیت ارسال شد
ثبت گزارش دوره
برای ارسال گزارش میبایست ابتدا وارد شوید
گزارش شما با موفقیت ارسال شد
ورود / ثبت نام
برای فالو کردن استاد ابتدا وارد شوید
ثبت نام در دوره
برای مشاهده این اپیزود باید در دوره ثبت نام کنید.