تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارهای کوچک: رازهای یک حرفه‌ای آژانس

ضبط شده
یاد بگیرید چگونه کمپین‌های تبلیغاتی گوگل را از یک حرفه‌ای که میلیون‌ها دلار هزینه تبلیغاتی را مدیریت کرده است، به سودآوری برسانید.
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
  • زیرنویس فارسی و انگلیسی
  • زندگی فعال
  • 51 اپیزود
  • 6 ساعت و 18 دقیقه
  • سطح مقدماتی
تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارهای کوچک: رازهای یک حرفه‌ای آژانس

در این دوره چه چیز هایی می آموزید؟

ایجاد و مدیریت کمپین‌های سودآور تبلیغات گوگل

اپیزودها

اپیزود 1 بررسی سریع از آنچه که قرار است یاد بگیرید
1 دقیقه

بیایید این کار را انجام دهیم! این ویدئو را تماشا کنید تا نگاهی سریع به مسیری که قصد داریم برای موفقیت در کمپین‌های گوگل ادوردز برای کسب‌وکار کوچک‌تان طی کنیم، داشته باشید.

اپیزود 2 چگونه گوگل ادوردز کار می‌کند
6 دقیقه

بیاموزید که چگونه Google AdWords کار می‌کند. من چهار کانال اصلی تبلیغات گوگل را پوشش می‌دهم: 1. جستجو 2. خرید 3. نمایش 4. یوتیوب

اپیزود 3 شناسایی مخاطب هدف خود
9 دقیقه

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید تا بدانید با کدام گروه می‌توانید به صرفه‌ترین شکل ممکن، تبلیغات Google AdWords خود را هدف قرار دهید. این ویدیو را مشاهده کنید تا راهنمای گام به گام تفکر در مورد مشخصات جمعیتی و روانشناختی مشتریان و نحوه تبدیل این اطلاعات به کمپین‌های واقعی AdWords را ببینید.

جذب افراد به وب‌سایت شما تنها نیمی از ماجراست. شما باید آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید! این ویدیو را برای دریافت ایده‌های عملی به منظور بهبود چشمگیر صفحات فرود خود تماشا کنید. توجه: ۲ لینک زیر: ۱.) لینک به پیشنهاد ویژه از Shopper Approved تا بتوانید بازخورد مشتریان خود را جمع‌آوری کرده و نرخ تبدیل وب‌سایت خود را تقویت کنید. ۲.) لینک به نمونه‌های عالی از صفحات فرود.

خیلی مهم است که از سیاست‌های گوگل پیروی کنید، در غیر این صورت حساب AdWords شما ممکن است تعلیق شود و شما نخواهید توانست با گوگل تبلیغ کنید. این ویدیو را تماشا کنید تا چیزهای خاصی را بیاموزید که باید در وب‌سایت خود داشته باشید تا ریسک تعلیق را به حداقل برسانید. توجه: ۱ لینک در زیر: ۱.) لینک به مرکز سیاست‌های گوگل. این را بررسی کنید اگر سوالی درباره محصولات و رویه‌هایی که گوگل اجازه می‌دهد دارید.

مطمئن نیستید کدام نوع از کمپین‌ها برای کسب‌وکار کوچک شما مناسب است؟ نگران نباشید! این ویدیو را ببینید تا جزئیات هر نوع کمپین و اینکه هر نوع کمپین برای چه نوع کسب‌وکاری بهترین است را یاد بگیرید.

منتظر دستورالعمل‌های مرحله به مرحله برای ایجاد حساب کاربری گوگل ادورز خود باشید.

برای مشاهده یک راهنمای گام به گام از حساب Google AdWords خود با توضیح هر برگه و صفحه در حسابتان، تماشا کنید.

آیا از آدورز (AdWords) تحت فشار قرار گرفته‌اید؟ نگرانی نداشته باشید! من خوشحالم که می‌توانم یک ارزیابی رایگان آدورز (با ارزشی معادل 500 دلار!) از یک کارشناس آدورز به شما ارائه دهم. برای درخواست ارزیابی رایگان خود، روی لینک زیر کلیک کنید.

راهنمای استفاده از ابزار برنامه‌ریز کلیدواژه‌های رایگان گوگل برای پیدا کردن کلیدواژه‌های مناسب برای هدف‌گذاری. یاد بگیرید که چگونه از این ابزار استفاده کنید و از مشکلات متداولی که باید از آن‌ها دوری کنید آگاه شوید.

راهنمای استفاده از برنامه‌ریز کلمات کلیدی رایگان گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای هدف‌گذاری. یاد بگیرید چگونه از این ابزار استفاده کنید و از اشتباهات رایج پرهیز کنید.

بیایید کمپین‌های جستجو و گروه‌های تبلیغاتی ایجاد کنیم! مراحل گام‌به‌گام را تماشا کنید تا با گزینه‌های موجود و بهترین تنظیمات برای انتخاب آشنا شوید.

بیایید کمپین‌های جستجو و گروه‌های تبلیغاتی بسازیم! دستورالعمل‌های مرحله به مرحله را تماشا کنید تا گزینه‌هایی که دارید و بهترین تنظیمات برای انتخاب را یاد بگیرید.

این سخنرانی به تنهایی ارزش قیمت این دوره را دارد. بیاموزید که کلمات کلیدی منفی چیستند، چرا به آنها نیاز دارید و چگونه می‌توانید آنها را به کمپین‌های خود اضافه کنید تا از هدر رفتن هزاران دلار در هزینه‌های تبلیغاتی جلوگیری کنید. 1 لینک در زیر: 1.) این لیست از کلمات کلیدی منفی رایج را دانلود کنید تا به حساب آدوردز خود یک старт سریع بدهید.

استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را بیاموزید برای ایجاد تبلیغات مؤثر که نرخ کلیک و تبدیل بالایی را ارائه دهند.

استراتژی‌ها و تکتیک‌هایی را برای ایجاد تبلیغات مؤثر که نرخ کلیک و تبدیل بالایی را ارائه می‌دهند، بیاموزید.

یاد بگیرید که پیوندهای فرعی چیستند و چگونه می‌توانید آنها را ایجاد کنید.

یاد بگیرید که افزونه‌های تماس چیستند و چگونه آنها را ایجاد کنید.

بیاموزید که توسعه‌های موقعیت چیستند و چگونه می‌توان آن‌ها را ایجاد کرد.

با یادگیری اینکه افزونه‌های بررسی چیستند و چگونه می‌توان آن‌ها را ایجاد کرد، آشنا شوید. همچنین، بیابید که چگونه می‌توانید تقریباً اطمینان حاصل کنید که افزونه بررسی شما به تأیید برسد.

یاد بگیرید که افزونه‌های اپلیکیشن چیستند و چگونه می‌توان آن‌ها را ایجاد کرد.

یاد بگیرید که اکستنشن‌های کال‌اوت چیستند و چگونه آن‌ها را ایجاد کنید.

با ساختار اسنیپت‌های افزونه‌ای و نحوه ایجاد آن‌ها آشنا شوید.

یاد بگیرید که گوگل چه پیوندهای خودکار ممکن است با تبلیغات شما نشان دهد و چگونه می‌توانید احتمال دریافت آنها را افزایش دهید. توجه: ۱ پیوند در زیر: ۱.) پیوندی به یک پیشنهاد ویژه از Shopper Approved تا بتوانید امتیازات فروشنده (ستاره‌های طلایی) را در تبلیغات AdWords خود دریافت کنید.

یاد بگیرید که کمپین‌های ویژه تماس چگونه کار می‌کنند و چطور یکی بسازید.

یاد بگیرید که چگونه کمپین‌های ریمارکتینگ کار می‌کنند و چگونه یک کمپین بسازید. توجه: قبل از اینکه کمپین ریمارکتینگ ایجاد کنید، به یک لیست ریمارکتینگ نیاز دارید. درس "ریمارکتینگ گوگل ادوردز" را در بخش "موفقیت خود را پیگیری کنید" مشاهده کنید تا یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید.

بیاموزید چگونه از ابزار رایگان برنامه‌ریز نمایش گوگل برای پیدا کردن مخاطبان و مکان‌های مربوط به کمپین نمایش گوگل خود استفاده کنید.

یاد بگیرید چگونه یک کمپین نمایش گوگل ایجاد کنید، از جمله راهی برای جلوگیری از هدر دادن پول شما بر روی تبلیغات در برنامه‌های موبایل.

اگر می‌خواهید از گوگل شاپینگ استفاده کنید، باید یک حساب کاربری در مرکز فروشندگان گوگل ایجاد کنید. این دستورالعمل‌های مرحله به مرحله را برای انجام این کار مشاهده کنید. در غیر این صورت، از آن صرف‌نظر کنید!

یاد بگیرید چگونه یک کمپین خرید گوگل بسازید. اگر کالاهای فیزیکی را که مردم می‌توانند از طریق وب‌سایت شما خریداری کنند، نمی‌فروشید، می‌توانید این قسمت را رد کنید.

یاد بگیرید چگونه یک کمپین ویدئویی یوتیوب بسازید تا تبلیغات ویدیویی خود را در یوتیوب نمایش دهید.

هشدار: اگر تا به حال نام Google Tag Manager را نشنیده‌اید، ممکن است به زودی عاشق آن شوید. Google Tag Manager (اختصار GTM) ابزاری فوق‌العاده آسان برای استفاده است که می‌تواند به طور واقعی روشی که کد را به وب‌سایت‌تان اضافه می‌کنید، دگرگون کند. لینک ۱ در زیر: ۱.) اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید از این پلاگین آسان برای نصب کد Google Tag Manager خود استفاده کنید.

گوگل آنالیتیکس کاملاً رایگان و ابزاری بی‌نظیر برای درک نحوه تعامل افراد با وب‌سایت شماست. ویدیوهای آموزشی مرحله به مرحله را تماشا کنید تا حساب کاربری رایگان گوگل آنالیتیکس خود را ایجاد کنید.

یاد بگیرید که ردیابی تماس چیست و چرا باید از آن استفاده کنید، همچنین فهرستی از بهترین ارائه‌دهندگان ردیابی تماس را مشاهده کنید.

با انواع مختلف ردیابی Google AdWords و نحوه راه‌اندازی ردیابی تبدیل برای وب‌سایت خود آشنا شوید.

یاد بگیرید چگونه یک لیست ریمارکتینگ گوگل ادوردز برای وب‌سایت خود ایجاد کنید.

نمره کیفیت چیست؟ چگونه می‌توانید آن را افزایش دهید؟ ویدیو را تماشا کنید تا متوجه شوید!

در مورد رتبه تبلیغ، چگونگی تأثیر آن بر آنچه پرداخت می‌کنید و همچنین میزان ترافیکی که دریافت می‌کنید و روش‌های بهبود رتبه تبلیغ خود بیاموزید.

آیا می‌دانستید که راهی وجود دارد تا بفهمید چقدر ترافیک را در Google AdWords از دست می‌دهید؟ تماشا کنید تا متوجه شوید.

اگر قصد دارید زمان زیادی را در Google AdWords صرف کنید، نرم‌افزار رایگان Google AdWords Editor می‌تواند مقدار قابل توجهی از زمان شما را صرفه‌جویی کند. توجه: 1 لینک زیر: 1.) لینک دانلود Google AdWords Editor

ببینید چگونه می‌توانید کلمات واقعی که مردم در گوگل تایپ می‌کنند را قبل از اینکه تبلیغات شما را ببینند مشاهده کنید.

می‌خواهید بدانید آیا بهتر از رقبایتان عمل می‌کنید؟ از گزارش بینش مزایده استفاده کنید تا بفهمید وضعیت شما چگونه است.

این ویدیو را تماشا کنید تا نگاهی مرحله به مرحله به بسیاری از ستونی که می‌توانید به حساب خود اضافه کنید، داشته باشید و ببینید تبلیغات شما چگونه عمل می‌کنند.

یاد بگیرید که چگونه می‌توانید بفهمید چقدر در رایانه‌ها، دستگاه‌های موبایل و تبلت‌ها هزینه می‌کنید، همچنین چگونه CTR، CPC و سایر معیارهای عملکرد بین دستگاه‌ها متفاوت است.

یاد بگیرید چگونه داده‌های عملکرد خود را بخش‌بندی کنید تا بینش‌هایی پیدا کنید که می‌توانید از آن‌ها برای بهبود هزینه‌موثر کمپین‌های خود استفاده کنید.

مرحله به مرحله راهنمایی برای زبانه "ابعاد" در گوگل ادوردز را تماشا کنید.

یک گردش سریع در حساب گوگل آنالیتیکس خود داشته باشید تا گزینه‌های گزارش‌دهی که دارید را درک کنید. اگر هنوز حساب گوگل آنالیتیکس ندارید، سخنرانی "ایجاد یک حساب گوگل آنالیتیکس" را در بخش "موفقیت خود را پیگیری کنید" تماشا کنید.

می‌خواهید بدانید که چند مشتری واقعی (نه فقط سرنخ‌ها) از طریق تبلیغات AdWords جذب می‌کنید؟ از ردیابی آفلاین برای انجام همین کار استفاده کنید. دو لینک زیر: 1. لینک به دستورالعمل‌های گوگل برای ردیابی تبدیل‌های آفلاین. 2. لینک به یک راهنما که توضیح می‌دهد چگونه پارامترهای utm را از کمپین‌های تبلیغاتی خود جمع‌آوری کنید.

از برچسب‌ها استفاده کنید تا مدیریت حساب خود را آسان‌تر کنید.

پیش‌نمایش تبلیغ یکی از ابزارهای مورد علاقه من در Google AdWords است. بیاموزید چگونه از این ابزار استفاده کنید تا ببینید آیا تبلیغات شما نمایش داده می‌شوند و آنها چگونه به نظر می‌رسند بدون اینکه داده‌های عملکرد شما را تحت تأثیر قرار دهد.

توضیحات دوره

توجه: این دوره چند سال پیش ضبط شده و شامل برخی از آخرین تغییرات گوگل ادز یا طراحی مجدد رابط کاربری نمی‌باشد. بسیاری از اصول این دوره هنوز هم بسیار کاربردی هستند، اما نمی‌توانید بخش مرحله به مرحله این دوره را دنبال کنید زیرا رابط جدید بسیار متفاوت به نظر می‌رسد.

یاد بگیرید چگونه کمپین‌های سودآور گوگل ادز را ایجاد و مدیریت کنید تا مشتریان جدید جذب کرده و سود کسب و کار کوچک خود را افزایش دهید.

شما از راهنماهای مرحله به مرحله برای ساخت حساب گوگل ادز خود پیروی خواهید کرد و نکات پیشرفته‌ای را از یک حرفه‌ای در آژانس یاد خواهید گرفت که میلیون‌ها دلار هزینه تبلیغاتی را مدیریت کرده است.

از گوگل ادز برای رشد کسب و کار کوچک خود و کسب درآمد زیاد استفاده کنید

  • کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

  • تبلیغاتی بنویسید که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند

  • تبلیغات خود را بالاتر و بزرگ‌تر از رقبایتان قرار دهید

  • از ردیابی وب و تماس برای دانستن دقیقاً اینکه گوگل ادز چه مقدار پول به شما می‌دهد استفاده کنید

  • مردم را به صفحات مناسب در وب‌سایت خود بفرستید تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهید

  • از یک مدیر در یک آژانس تبلیغاتی برتر گوگل لذت ببرید

 

گوگل ادز می‌تواند یک چاه پول یا یک ماشین تولید سود باشد. بیایید یک ماشین بسازیم.

از گوگل ادز برای جذب افرادی به وب‌سایت خود استفاده کنید که در حال جستجوی محصولات یا خدماتی هستند که شما می‌فروشید، در دقیق‌ترین لحظه‌ای که در حال جستجو هستند. سرنخ‌ها بهتر از این نمی‌توانند داغ باشند! شما می‌توانید تبلیغات را به افرادی که در هر نقطه از ایالات متحده (سلام، کل جهان!) یا در یک کد پستی خاص در حال جستجو در گوگل هستند نشان دهید.

جان هورن مدیر یک آژانس تبلیغاتی است که گوگل آن را در بالاترین ۱٪ از شرکای برتر خود در سراسر جهان از نظر عملکرد و خدمات به مشتری رتبه بندی کرده است. او میلیون‌ها دلار هزینه تبلیغاتی را برای شرکت‌هایی از غول‌های چند میلیارد دلاری تا کسب و کارهای کوچک محلی مدیریت می‌کند. اگر می‌خواهید از گوگل ادز برای کسب درآمد استفاده کنید، این دوره مناسب شماست.

 

این دوره نیست

برای:

 

  • افرادی که برای آزمون‌های Google Ads آماده می‌شوند

  • شرکت‌های بزرگ که برنامه‌ریزی کرده‌اند تا هزاران دلار روی Google Ads هزینه کنند

 

این دوره برای:

  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که می‌خواهند با استفاده از Google Ads درآمد کسب کنند

دانشجویان دیگر خریده اند

ترسیم صدا با طیف در Adobe After Effects
ترسیم صدا با طیف در Adobe After Effects
  • 9 اپیزود
  • 1 ساعت و 30 دقیقه
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
15,000 135,000
تــومـان
مشاهده دوره
نکات و ترفندهایی درباره گرافیک متحرک
نکات و ترفندهایی درباره گرافیک متحرک
  • 4 اپیزود
  • 1 ساعت و 45 دقیقه
  • سطح متوسط
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
17,000 152,000
تــومـان
مشاهده دوره
چت‌جی‌پی‌تی و هوش مصنوعی: راهنمایی برای تسلط بر مهندسی پرامپت
چت‌جی‌پی‌تی و هوش مصنوعی: راهنمایی برای تسلط بر مهندسی پرامپت
  • 23 اپیزود
  • 1 ساعت و 47 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
17,000 136,000
تــومـان
مشاهده دوره
جاوا برای مبتدیان مطلق
جاوا برای مبتدیان مطلق
  • 58 اپیزود
  • 9 ساعت و 41 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
96,000 858,000
تــومـان
مشاهده دوره
آموزش بینایی کامپیوتر با کتابخانه OpenCV با استفاده از پایتون
آموزش بینایی کامپیوتر با کتابخانه OpenCV با استفاده از پایتون
  • 25 اپیزود
  • 1 ساعت و 26 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
14,000 98,000
تــومـان
مشاهده دوره
ChatGPT اصطلاحات مهم برای مبتدیان
ChatGPT اصطلاحات مهم برای مبتدیان
  • 30 اپیزود
  • 1 ساعت و 20 دقیقه
  • سطح مقدماتی
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
13,000 117,000
تــومـان
مشاهده دوره

استاد دوره

امتیاز 4.25 ( 158 رای)
525 امتیاز و کامنت
1973 دانشجو
171 دوره آموزشی

دوره های بیشتر از استاد ماراد، مرکز آموزش از راه دور

برای کامنت دادن باید وارد حساب کاربریتون بشین

کامنت ها

63,000 تومان
438,000 تومان
  • 51 اپیزود در مجموع 6 ساعت و 18 دقیقه
  • 2 دانشجو
  • قابل پخش در همه ساعات شبانه روز
  • قابل استفاده روی تلفن همراه و رایانه
  • گواهینامه پایان دوره ماراد
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
شرکت در دوره
ضمانت بازگشت وجه
درگاه پرداخت ایمن
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین کیفیت