ماراد مرکز آموزش از راه دور

چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شویم؟

849 روز پیش

ترانه رحمانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شویم؟

رویای قبولی در آزمون تیزهوشان خواسته‌ اکثرا دانش‌آموزان  و والدینشان است. آن‌ها اغلب به این فکر می‌کنند که حتما باید استعداد زیادی داشته باشند یا ساعت‌های مطالعه خود را بالا ببرند تا بتوانند در این آزمون قبول شوند، این‌ها عواملی موثر در قبولی در آزمون است اما نه آنقدر که، قبولی در آزمون تیزهوشان را برای شما به یک غول بزرگ تبدیل کند. سوالی که همواره دانش‌آموزان از خود می‌پرسند این است که چگونه درآزمون تیزهوشان قبول شویم؟

در این مقاله به شما کمک می‌کنیم و کاملا توضیح می‌دهیم که برای قبولی در آزمون تیزهوشان به چه چیزهایی نیاز دارید.

قبول شدن در آزمون تیزهوشان

 

آیا فقط افراد باهوش می‌توانند در آزمون تیزهوشان قبول شوند؟ خیر این یک باور غلط است علاوه بر استعداد، داشتن تلاش و پشتکار و تدریس عالی می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

 

هدف گذاری

اولین و مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود ما به خواسته‌هایمان برسیم هدف است. هدف تنها عاملی است که به شما انگیزه می‌دهد و باعث شور و نشاط شما می‌شود. بنابراین قبل از آزمون دادن ابتدا به این فکر کنید که چرا باید در آزمون تیزهوشان قبول شوم؟

 

 درس خواندن در مدرسه تیزهوشان چه فایده‌ای دارد؟

  1. سطح علمی مدارس تیزهوشان از مدارس عادی بالاتر است.
  2. پرورش خلاقیت در مدارس تیزهوشان
  3. تدریس بهتر در مدارس تیزهوشان
  4. ضمانت آینده تحصیلی در این مدارس

حال برای قبولی در آزمون تیزهوشان چه باید کرد؟ در زیر به مواردی که به شما کمک می‌کند تا در آزمون تیزهوشان قبول شوید را می‌گوییم.

 

 

برنامه‌ریزی

داشتن یک برنامه ‌منسجم و پایدار می‌تواند به شما کمک بسیاری در قبولی آزمون تیزهوشان ‌کند. روزانه ساعتی را برای تست زدن و حل سوالات هوش بگذارید.

استفاده از آموزش‌های مجازی

داشتن یک معلم باتجربه می‌تواند به شما در مسیر پیروزی و قبولی در آزمون تیزهوشان کمک کند. شما می‌توانید یک آموزش مجازی عالی تهیه کنید و قبولی در تیز هوشان را برای خود تضمین کنید.

تلاش و پشتکار

داشتن استعداد و معلم عالی تنها 50 درصد در مسیر موفقیت به شما کمک می‌کند، اگر بهترین مدرس دنیا به شما آموزش دهد بازهم این تلاش و پشتکار شما است که باعث موفقیت شما می‌شود.

 

 

 

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

از آنجا که سوالات آزمون ششم به هفتم همگی سوالات استعداد تحلیلی و هوش است و هیچ سوالی از کتاب‌های درسی طرح نمی‌شود بنابراین داشتن یک مدرس باسابقه و باتجربه می‌تواند در قبولی شما نقش بسزایی داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما ششمی ها استفاده از کلاس‌های آنلاین و آفلاین تیزهوش‌شو است.
تیزهوش شو بیشترین تعداد قبولی آزمون تیزهوشان در سال 99 و 1400دارد.

 

آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز پنجاه درصد مربوط به سوالات استعداد تحلیلی است و پنجاه درصد دیگر مربوط به استعداد تحصیلی (سوالات کتب درسی) است.

 

جمع‌بندی

در این مطلب به شما آموزش دادیم که چطور می‌شود در آزمون تیزهوشان قبول شد. بنابراین داشتن هدف و انگیزه، تلاش و پشتکار و استفاده از تجربه‌های یک معلم باسابقه می‌تواند باعث قبولی شما در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شود.


 

شاد و پیروز باشید

دیدگاه شما

مقالات مشابه