ماراد مرکز آموزش از راه دور

چگونگی تبلیغ دوره آموزشی در اینستاگرام

930 روز پیش

ریحانه شاهی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
چگونگی تبلیغ دوره آموزشی در اینستاگرام

چگونگی تبلیغ دوره آموزشی در اینستاگرام 

 


          

چرا باید در اینستاگرام تبلیغات کرد؟ 

 

اینستاگرام در سراسر جهان محبوب است و کاربران زیادی دارد. اینستاگرام تقریبا 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در کل دنیا دارد. 
طبق آخرین آمار  حدود 24 میلیون ایرانی در شبکه اجتماعی بزرگ اینستاگرام هستند. یکی از مزایای اینستاگرام، حضور قشر جوان جامعه است که این موضوع به طراحی تبلیغات اینستاگرام کمک زیادی می کند. 
به جرات می توان گفت حضور سلبریتی ها و افراد مشهور از جمله دلایل محبوبیت اینستاگرام است. بسیاری از کسب و کارها فقط در اینستاگرام فعالیت دارند و درآمد بالایی نیز دارند. 

استفاده از اینستاگرام به اندازه کافی آسان است ، اما استفاده موفقیت آمیز از آن دشوار است. بیاموزید که چگونه یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام را تنظیم کنید که یک تغییر واقعی برای کسب و کار شما ایجاد کند. در این مقاله ، خواهید آموخت که یک تبلیغ دوره آموزشی موفق در اینستاگرام چگونه است .

در نظر داشته باشید که اینستاگرام بستر بسیار مناسبی است برای فعالیت و تبلیغات دوره آموزشی شما می‌باشد و می تواند کسب و کار شما را متحول کند .
ما برای شما آموزش تبلیغات دوره آموزشی در اینستاگرام و نکات مربوط به آن را در ادامه آورده ایم ، آن را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید تبلیغات اصولی در اینستاگرام انجام دهید.

 

روش تبلیغ دوره آموزشی در اینستاگرام :

 

●تبلیغات عکس دوره :


صاحبان و اساتید دوره آموزشی می‌توانند از طریق تصویرسازی‌های زیبا خودشان را معرفی کنند. برای اینکه کاری کنید افراد دید متفاوتی نسبت به برند شما پیدا کنند یا برای اینکه اقدامی انجام دهند، اینستاگرام محیطی تمیز، ساده، زیبا و خلاقانه در اختیار شما می‌گذارد.
شما میتوانید عکس دوره خود را استوری کنید و یا آن را به صورت پست در اینستاگرام نمایش دهید. 

 

●تبلیغات ویدئویی از دوره :


تبلیغات ویدئویی نیز همان کیفیت بصری همه‌جانبه‌ را دارند که تبلیغات تصویری در اینستاگرام دارند و علاوه بر این شما قابلیت‌های جلوه‌های تصویری، صدا و حرکت را نیز در اختیار دارید. در حال حاضر می‌توانید ویدئوهایی به مدت ۱ دقیقه به اشتراک بگذارید.
شما میتوانید ویدئویی از دوره خود را استوری کنید و یا آن را به صورت پست در اینستاگرام نمایش دهید.


نکته:

تاثیر محتوا در تبلیغات دوره را جدی بگیرید!

1_ سعی کنید عکس‌های با کیفیت و خارق‌العاده از دوره خود را به اشتراک بگذارید ، به طوری که کاربران را سریع‌تر جذب خود کنید .

2_پست‌ها و استوری‌هایتان نباید به بازدیدکنندگان این حس را منتقل کنند که دارید مستقیما چیزی را به آنها القا می‌کنید.

برای دیدن نکات بیشتر جهت ساخت بنر فوق‌العاده برای تبلیغ دوره آموزشی خود میتوانید به مقاله ساخت بنر آموزشی مراجعه کنید .

 

●پست‌های اینستاگرامی ، پست‌های تبلیغاتی نیستند.


جایی برای کلیک کردن و ادامه دادن ندارند و همان‌طور که می‌دانید، تنها لینکی که می‌توان روی آن کلیک کرد، در قسمت Bio (اطلاعات شخصی صاحب پروفایل) است.
بنابراین شما میتوانید در قسمت Bio صفحه شخصی و یا کاری خود لینک مربوط به دوره خود را قرار دهید تا کاربران با لمس کرده لینک بتوانند دوره شما را مشاهده و شرکت نمایند .


●از هشتگ‌ها استفاده کنید ‌.


تبلیغات اینستاگرامی شما باید مانند بخشی از جریان طبیعی پست‌های اینستاگرامی به نظر برسند. پس هشتگ‌ها را به پست‌های‌تان اضافه کنید.

هشتگ‌‌گذاری یک ضرورت است و طبق پژوهشی که توسط سایتِ «تِرَک‌مِیوِن» (TrackMaven) انجام شده است، پست‌هایی با ۱۱ هشتگ، بیشترین تبادلات را داشته‌اند.

علاوه بر استفاده از چند هشتگ، توجه کنید که حتما از واژه‌های صحیح استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کمیت همه‌چیز نیست و باید «کیفیت» را نیز به حساب آورید.

مثال : #وبینار_آموزشی_در_ماراد


●از چهره های تاثیرگذار مجازی برای تبلیغات موفق برای اینستاگرام استفاده کنید.


مشارکت با افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات موفق در اینستاگرام است که سبب افزایش آگاهی مردم نسبت به یک برند شده و سبب می شود که هواداران آن چهره محبوب به دنبال کننده شما در اینستاگرام ‌بدل شوند. تعداد زیادی از نویسندگان حرفه ای، چهره های مشهور در اینترنت و رسانه های اجتماعی که تعداد قابل توجهی فالوئر در اینستاگرام دارند، گزینه خوبی برای مشارکت با شما در بهبود جایگاه برند شما هستند.

علاوه براین شما میتوانید به دوستان و آشنایان خود بسپارید که برای شما تبلیغات دوره‌تان را انجام دهند و عکس یا ویدیوی دوره را به صورت استوری یا پست در اینستاگرام بگذارند .

 

●از مخاطبانتان بخواهید دست به کار شوند.


اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا از بیننده فایل ویدیویی یا استوری بخواهید از پیج شما بازدید کنند و لینک روی صفحه را باز کند این کار ساده به اندازه اعتبار یک برند اهمیت دارد. شما احتمالاً علاقه دارید تا نتایج عملی تبلیغات را در قالب افزایش بازدید کننده و همچنین افزایش تعداد نفرات علاقه مند و شرکت کننده در دوره را ببینید و با این ترفند ساده این امکان را خواهید داشت. دعوت به اقدام، کمک می کند تا مخاطبان شما بیشتر با تبلیغ شما ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما

مقالات مشابه