ماراد مرکز آموزش از راه دور

ماراد چیست؟

831 روز پیش

ترانه رحمانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 3 دقیقه
ماراد چیست؟

احتمالا تا به حال به این فکر کرده‌اید که کاش این امکان وجود داشت که خیلی راحت به اساتید و معلمین برتر دسترسی داشته باشید و یا اگر معلم یا استاد هستید و یا در حرفه‌ی خاصی تخصص و مهارت دارید چقدر خوب است که بتوانید از طریق آموزش تخصص خود به کسب در آمد بپردازید آن هم بدون اینکه نیاز به اجاره مکان و حتی هزینه رفت و آمد داشته باشید. امروزه به لطف اینترنت خیلی از کارها راحت شده است و شما با سرچ زدن در گوگل در کسر ثانیه‌ای به هر چه بخواهید دسترسی پیدا می‌کنید. آموزش نیز به همین شکل است کافی است شما در گوگل سرچ کنید آموزش ریاضی هفتم!! آن موقع است که با کلی سایت رو‌به‌رو می‌شوید که هر کدام به نحوی پاسخگوی نیاز شما است.

 

 

ماراد چیست

 

 

اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که کاش می‌توانستید به طور آنلاین آموزش دهید؟ یا به طور آنلاین آموزش ببینید به شکلی که دیگر نیازی به کلاس حضوری نباشد ؟ پلتفرم ماراد چنین امکانی را برای شما فراهم کرده است که در ادامه مقاله به توضیح پلتفرم ماراد می‌پردازیم.

مارادچیست؟

 

ماراد چیست؟

 

ماراد پلتفرمی است که بستر آموزش از راه دور (آنلاین) را برای اساتید و علاقه مندان به آموزش در هر زمینه‌ای در قالب ویدیوهای آنلاین (لایو یا وبینار) و ویدیوهای آفلاین (از قبل ضبط شده) فراهم می‌کند.

این پلتفرم به شما اساتید و معلمین گرامی این امکان را می‌دهد تا به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه‌ای آموزش‌های خود را در اختیار دانش‌پذیران بگذارید و از این طریق به کسب در آمد بپردازید.

ویژگی‌های ماراد

  • یک پلتفرم تحت وب است
  • امکان برگزاری دوره و کلاس‌های آنلاین و افلاین را برای شما فراهم می‌کند
  • در محیط کلاس امکان تعامل دو طرفه بین استاد و دانشجو به‌صورت صوتی وجود دارد
  • دارای وب کم برای داشتن تعامل تصویری
  • برای بالا بردن سطح آموزش امکان برگزاری آزمون و تکلیف را نیز دارا می‌باشد
  • دارای تخته سفید
  •  تیم پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخگویی به سوالات و برطرف کردن مشکلات شما
  •  تیم مشاور فروش برای جذب دانش‌پذیر بیشتر برای اساتید

همه‌ی امکانات بالا در پلتفرم ماراد به‌صورت رایگان در اختیار شما اساتید و معلمین محترم است بنابراین اگر قصد دارید کسب و کار خود را در حوزه‌ی آموزش شروع کنید به شما توصیه می‌کنم وارد لینک زیر شوید https://maraad.com/Teaching و اولین تدریس خود را شروع کنید.

دیدگاه شما

مقالات مشابه