ماراد مرکز آموزش از راه دور

در تعطیلات چه برنامه ریزی تحصیلی داشته باشیم ؟

718 روز پیش

ریحانه شاهی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه
در تعطیلات چه برنامه ریزی تحصیلی داشته باشیم ؟

در تعطیلات چه برنامه ریزی تحصیلی داشته باشیم ؟

 


برنامه ریزی درسی در تعطیلات برای دانش آموزان و به خصوص کنکوری ها از اهمیت بالایی برخوردار میباشد .
این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس چگونگی استفاده مفید و درست از این تعطیلات و برنامه ریزی درسی در از اهمیت ویژه ای برای دانش آموزان به خصوص دانش آموزان شرکت کننده در آزمون ورودی تیزهوشان و کنکور سراسری برخوردار می باشد.


📊در این مقاله تلاش می کنیم نکات ویژه ای را که دانش آموزان برای استفاده بهینه از این تعطیلات احتیاج دارند را بررسی کنیم.

 


به دلیل وجود تعطیلات از قبیل تعطیلات در عید ، تابستان ، مناسبت ها ، و با توجه به تعطیلات پیش آمده در دوران کرونایی دانش آموزان به مدرسه نمی روند و سرکلاس درس به صورت حضوری حاضر نمی شوند ، بنابراین در یادگیری دروس دچار مشکل میشوند .


                         🟢⚫🟠🔵

 

 

 

برنامه ریزی در تعطیلات

 

 


تحصیل مجازی و آنلاین را نه می‌توان یک آموزش بی‌نقص دانست و نه می‌شود آن را رد کرد ؛ در دو سال کرونایی این شیوه تحصیلی ابهامات بسیاری مانند محدودیت اینترنت دشواری رفع اشکال به صورت غیرحضوری و مدیریت کلاس مجازی و نظم‌دهی به آموزش مشکلاتی برای معلمان، دانش آموزان و والدین داشته است .


با مقایسه نتایج آموزش حضوری و غیرحضوری، بسیاری از دانشگاه‌های برتر جهانی، دوره‌های غیرحضوری ( آنلاین) را پیشنهاد می‌دهند. 

همچنین این امکان در فضای آنلاین فراهم شده است تا افراد بتوانند برای بسیاری از دوره‌های آنلاین، مانند دوره‌های حضوری، گواهینامه معتبر دریافت کنند.

 

بنابراین آموزش مجازی نه تنها  می تواند ما را در انجام اهداف آموزشی یاری نماید بلکه این امکان را فراهم می سازد تا به سرعت به یادگیری های فردی و گروهی بپردازیم و  می‌توانیم رویکردی متفاوت همراه با یادگیری را نیز تجربه کنیم.


روزهای تعطیل بهترین فرصت برای پیشگیری از رقبا می‌باشد.

شرکت در کلاس های آموزش مجازی راهی برای پیشرفت در دوران تعطیلات میباشد . سوالی که ممکن است ذهن دانش آموزان را درگیر کند این است که کجا در کلاس های مجازی شرکت کنم ؟

 

 

کلاس مجازی

 

 


✔برترین پلتفرم آموزش آنلاین باید ویژگی‌های متنوعی داشته باشد که مهم‌ترین آن کاربرد آسان و داشتن ویژگیهای عالی برای معلمان و اساتید و همچنین دانشجویان و دانش‌آموزان میباشد.


✔امروزه پیدا کردن یک پلتفرم آموزش آنلاین که تمام ویژگیهای منحصر به فرد را در خود داشته باشد کمی دشوار است ، با مطالعه و تحقیق میتوانید بهترین پلتفرم برای یادگیری آنلاین که کاملا بی نقص باشد را پیدا کنید .

 

 

از جمله ویژگیهای کلاس آنلاین :

 

🟢 انعطاف پذیری بالا
🟠 بستری همیشه در دسترس
🔵 ارتباطی آسان با استاد
⚪ مقرون به صرفه بودن

 

 

آموزش مجازی

 

 


ماراد ، مرکز آموزش از راه دور تمام آن چیزی که از یک پلتفرم آموزش آنلاین می‌خواهید را در بر دارد . بی شک یکی از بهترین گزینه ها در دوران تعطیلات شرکت در کلاس های آموزش آنلاین ماراد است .


در ماراد می‌توانید در دوره آموزشی مورد علاقه‌ی خود به آسانی شرکت کنید و پیشرفت کنید .

این امکان برای شما عزیزان فراهم است که دوره آموزشی را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین ببنید .


می‌توانید ویدیوهای از قبل ضبط شده را خریداری و یا به صورت کاملا رایگان تماشا کنید .

ماراد با پشتیبانی ۲۴ ساعته و تیم فروش و سئوی رایگان این امکان را به شما می‌دهد تا با خیالی آسوده دوره بگذارید و در دوره مورد نظر شرکت کنید .

دیدگاه شما

مقالات مشابه