ماراد مرکز آموزش از راه دور

برگزاری وبینار با اسکای روم رایگان + پشتیبانی 24 ساعته

203 روز پیش

پشتیبان حقیقی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 10 دقیقه
برگزاری وبینار با اسکای روم رایگان +  پشتیبانی 24 ساعته

وبینار ها فرصتی بسیار ارزشمند هستند که در دنیای امروز کاربرد های فراوانی دارند. شما از این طریق می توانید جلسات آنلاین و به ویژه میتینگ ها و کلاس های خود را برگزار کنید و از این طریق نظر کاربران و مشتریان خود را جلب نمایید.

برگزاری وبینار با اسکای روم رایگان، قطعا در این مسیر برای شما کاربرد زیادی خواهد داشت. 

قطعا برگزاری وبینار راحت تر از راه های دیگری است که می توانید خودتان و دوره های آموزشی که منتشر می کنید را در آن پرزنت کنید، به همین دلیل است که می گوییم حتما به این نکات دقت داشته باشید.

در این مقاله، ما به برگزاری دوره‌ های آموزشی در پلتفرم ماراد و همچنین برگزاری وبینار رایگان در اسکای روم ماراد می‌ پردازیم.

 

✅ پلتفرم ماراد چیست؟

 

ماراد پلتفرمی است که بستر آموزش از راه دور را برای اساتید و علاقه مندان به آموزش در هر زمینه ‌ای در قالب دوره های آنلاین (لایو یا وبینار) و ویدئو های آفلاین (از قبل ضبط شده) فراهم می ‌کند.

پلتفرم ماراد یکی از پرکاربرد ترین و بهترین ابزارها برای برگزاری دوره ‌های آموزشی در محیط آنلاین و آفلاین می‌باشد. این پلتفرم امکانات و ویژگی‌ های منحصر به فردی را فراهم می‌ کند که به اساتید کمک می‌ کند تا آموزش بهتری ارائه دهند.

همچنین این پلتفرم به شما اساتید و معلمین گرامی این امکان را می ‌دهد تا به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه‌ ای آموزش‌ های خود را در اختیار دانش ‌پذیران بگذارید و از این طریق به کسب در آمد بپردازید.

 

⚫ در ادامه به برخی از مزایای برگزاری دوره‌ های آموزشی در پلتفرم ماراد اشاره می ‌کنیم:

 

⦿ مدیریت ساده دوره‌ ها

ماراد به اساتید این امکان را می ‌دهد که دوره‌ های آموزشی خود را به سادگی مدیریت کنند. از جمله امکاناتی که ارائه می‌شود، بارگذاری محتوا، تنظیم جلسات آموزشی، تعیین تاریخ‌ ها و زمان‌ های دقیق برگزاری دوره‌ ها است.

⦿ تعامل بهتر با دانشجو ها

ماراد ابزارهای مختلفی برای تعامل اساتید با دانشجو ها فراهم می‌کند. این شامل چت متنی، گفتگوی صوتی و ویدئویی، تمرین ‌ها و آزمون ‌ها، و اشتراک‌ گذاری فایل‌ ها می‌شود. این امکانات به اساتید کمک می‌ کنند تا در تدریس و ارتباط با دانشجو ها موفق ‌تر باشند.

⦿ آمار و گزارش‌ دهی

ماراد به اساتید این امکان را می ‌دهد تا از عملکرد دانشجو ها در دوره‌ ها به طور دقیق مطلع شوند. این پلتفرم امکان گزارش‌ دهی جزئی و کامل از حضور و عملکرد دانشجو ها فراهم می‌کند که به اساتید در بهبود فرآیند آموزشی کمک می‌کند.

⦿ برگزاری دوره به صورت آنلاین و آفلاین

شما اساتید و معلمین گرامی با استفاده از پلتفرم ماراد می توانید برای دانش آموزان و دانشجویان خود هم به صورت وبینار به برگزاری دوره بپردازید و هم دوره های خود را ضبط کنید و به صورت آفلاین در سایت قرار دهید تا تمامی کاربران بتوانند در هر بازه زمانی از دوره شما استفاده کنند.

 

شما در پلتفرم ماراد می توانید در (3) محیط  آنلاین دوره ها و وبینار های خود را به صورت کاملا رایگان برگزار کنید.

 

⦿ اسکای روم
⦿ بیگ بلو باتن
⦿ ماراد لایو

 

محیط های آموزشی پلتفرم ماراد کاملا تحت وب بوده است و نیاز به نصب هیچ گونه اپلیکیشن و نرم افزاری ندارد و فقط کافی است که مرورگر دستگاه خود را باز کنید و اطلاعات مورد نیازتان را وارد کنید. 

همچنین استفاده از تمامی امکانات این محیط های آموزشی برای شما اساتید و معلمین گرامی به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می باشد.

در ادامه به مزایای استفاده از این محیط های آموزشی می پردازیم.

 

⚫ از مزایای برگزاری دوره ها و وبینار در محیط آموزشی بیگ بلو باتن و ماراد لایو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

⦿ نمایش فضای کامل کلاس آنلاین در سیستم های مختلف الخصوص تلفن همراه 

⦿ داشتن کیفیت عالی صدا

⦿ امکان ارتباط تصویری با استاد

⦿ داشتن آیکون برای بالا بردن دست جهت صحبت در کلاس

⦿ امکان ضبط کلاس

⦿ رایگان بودن استفاده از پلتفرم فقط با داشتن اینترنت

⦿ امکان شرکت در کلاس آنلاین در هر ساعت از شبانه روز

⦿ آسان و راحت بودن عضویت در آن 

⦿ داشتن پشتیبانی 24 ساعته 

⦿ مشاوره رایگان جهت برنامه ریزی درسی

⦿ امکان شرکت و خریداری دوره های آموزشی آفلاین و از قبل ضبط شده 

⦿ امکان برگزاری آزمون ارزشیابی و گذاشتن تکالیف

⦿ امکان چت گروهی در فضای کلاس

⦿ داشتن وایت برد آنلاین

⦿ امکان اشتراک گذاری

⦿ حضور غیاب خودکار و ...

 

 

اسکای روم رایگان

 

 

✅ برگزاری وبینار با اسکای روم رایگان:

 

فرقی ندارد که شما یک کسب و کار دارید و خدماتی را ارائه می کنید و یا می خواهید یک دوره را به فروش برسانید.

در هر حال به محیطی نیاز دارید تا با شاگردان و هنرجویان خود در ارتباط باشید.

امروزه برگزاری وبینار با اسکای روم رایگان یک موقعیت طلایی محسوب می شود. معمولا شرکت هایی که این خدمات را ارائه میکنند و امکانات برگزاری جلسات در اسکای روم را پوشش می دهند، هزینه دریافت می کنند. با این حال این موضوع برای اساتیدی که در ماراد فعالیت می کنند، رایگان است. 

شما اساتید گرامی می توانید دوره های آنلاین، جلسات و حتی پرزنت های خدمات خود را به صورت وبینار در سیستم اسکای روم ماراد به صورت رایگان برگزار کنید واز این طریق علم و مهارتتان را به رخ بکشید. 

 

⚫ مزایای برگزاری وبینار رایگان در اسکای روم:

 

⦿ فضای داخلی اسکای روم

 

اسکای روم یک فضای بسیار امروزی و کامل است که امکان برگزاری جلسات آنلاین را به بهترین شکل فراهم می کند.

شما در بخش های مختلف آن امکان این را دارید که اطلاعات تصویری و صوتی زیادی را به اشتراک بگذارید و از انواع متد های تدریس استفاده کنید. 

همچنین همه امکانات لازم برای حضور و غیاب، دسترسی دادن به دانش جویان یا دانش آموزان دوره و دیگر موارد برای شما فراهم می شود. همچنین این امکانات به شما فرصت می دهند که انتقال مطالب را بهتر انجام دهید.

دوره هایی که در این فضا برگزار می شوند، کیفیت بالایی دارند و می توانند نظر افراد را جلب نمایند. 

 

⦿ دسترسی راحت 


همه افراد می توانند از هر شهر و موقعیتی در دوره ها و وبینار های شما شرکت کنند و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

در نتیجه شما می توانید آموزش ها و یا اطلاعات را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید و نتیجه بهتری هم خواهید گرفت. 

از طرفی برگزاری وبینار با اسکای روم رایگان هم به نفع شما است و هم مخاطبین دیگر لازم نیست راه های زیادی را طی کنند و یا برای آمدن به جلسات، هزینه و وقت زیادی صرف کنند.

از این جهت شرایط هم به نفع شما و هم دانشجویان تان خواهد بود. 


⦿ کاهش هزینه برگزاری دوره های آموزشی 


زمانی که شما بخواهید یک دوره آموزشی را در فضای حقیقی ارائه کنید، با دردسر ها و البته هزینه های بسیار زیادی مواجه خواهید شد.

اگرچه درآمد شما هم مطرح است اما اگر بودجه محدودی داشته باشید، بهتر است این موضوع را به شکل دیگری مدیریت نمایید. 

با برگزاری دوره های آموزشی با اسکای روم رایگان، شما می توانید بهترین موقعیت را ازآن خود کنید و به نوعی یک فضای کاملا رایگان و به صرفه را برای برگزاری دوره های خود خواهید داشت. 

البته ناگفته نماند که استفاده از خدمات و امکانات اسکای روم، در سایت ها و پلتفرم های دیگر با دریافت هزینه است اما ما در ماراد، آن را برای اساتید ماراد به صورت رایگان ارائه می کنیم. 


⦿ بالا بردن کیفیت آموزش مجازی


همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، در این محیط شما می توانید از انواع فایل های تصویری، فیلم ها و حتی گزینه ارسال فایل صوتی استفاده نمایید.

یعنی هر آنچه برای انتقال مطالب نیاز داشته باشید به طور کامل برایتان مهیا می شود. 

در نتیجه می توانید مفاهیم را بسیار راحت تر انتقال دهید و توجه مخاطبین را نیز به خدمات خود جلب کنید. با این کار کیفیت آموزش مجازی را بالا می برید و امکان وایرال شدن شما بیشتر است. 

 

 

مزایای اسکای روم رایگان

 


⦿ دسترسی از همه مناطق 


حتی اگر هزینه های سنگین برگزاری همایش ها را متقبل شوید، قطعا بسیاری از افراد و مخاطبینی که به خدمات شما علاقه دارند و حتی شما را می شناسند هم ممکن است نتوانند خود را به این محیط برسانند. 

به همین خاطر می گوییم بهتر است از خدمات برگزاری دوره های آموزشی با اسکای روم رایگان ماراد استفاده کنید.

در این صورت مخاطبین شما بدون محدودیت از هر نقطه ای می توانند در جلسات شرکت کنند و از خدمات شما استفاده نمایند. 


⦿ صرفه جویی در زمان


قطعا این فضای مجازی شما را از بسیاری از درگیری ها نجات می دهد و زمان بیشتری برای تمرکز روی آموزش و ارائه خدماتتان خواهید داشت.

همچنین این برد دو طرفه است و مخاطبین و شاگردان شما هم لازم نیست زمان زیادی برای رسیدن به مقصد و شرکت در دوره صرف کنند. 


⦿ حضور بدون محدودیت مخاطبین 


مخاطبین شما می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در این جلسات شرکت کنند. شما می توانید بدون محدودیت جلسات خود را در اسکای روم با هر چند نفر که می خواهید برگزار کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. 

این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا هم احتمال دیده شدن بیشتر شما را افزایش می دهد و هم این موقعیت را برایتان فراهم می کند تا در فضایی آزاد، از افرادی بدون محدودیت میزبانی کنید. 


⦿ امکان ضبط جلسات 


در نهایت مهم ترین آپشنی که در این دوره ها وجود دارد، امکان ضبط جلسات در برگزاری دوره های آموزشی با اسکای روم رایگان می باشد.

این موضوع در تهیه یک بک آپ خوب تاثیر دارد و باعث می شود بازدهی بسیار خوبی پس از دوره داشته باشید. 

همچنین به عنوان یک نمونه کار برای شما ضبط و ثبت خواهد شد تا در آرشیو کاری خود از آن استفاده کنید.


⦿ آرشیو دوره ها و وبینارهای برگزار شده


یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از اسکای روم رایگان ماراد برای شما اساتید گرامی آرشیو شدن تمامی دوره ها و وبینارهای برگزار شده شما است.

شما پس از برگزاری دوره، با ضبط دوره و یا وبینار خود می توانید همچنان به کسب درآمد مادام العمر برسید و دوره های شما در سایت ماراد آرشیو و باقی خواهند ماند.

بدین صورت که این ویدئو های ضبط شده در ماراد باقی خواهند ماند و تمامی کاربران ماراد در هر زمان می توانند در دوره شما شرکت کرده و با هزینه ای که شما برای دوره مشخص کرده اید از دوره و یا وبینار شما استفاده کنند.

 


در نهایت، اساتید به عنوان مهم ‌ترین عامل در فرآیند آموزشی مسئولیت بزرگی را بر عهده دارند و با استفاده از پلتفرم ماراد و اسکای روم رایگان به بهبود فرآیند آموزشی و انتقال دانش و تجربیات خود به دانشجو ها و شرکت ‌کنندگان در دوره‌ های آموزشی خود کمک می‌ کنند.

همچنین برگزاری دوره های آموزشی با اسکای روم رایگان این روز ها به یک گزینه و موقعیت عالی تبدیل شده است. شما می توانید به راحتی مباحث و خدماتی که می خواهید معرفی کنید و یا آموزش دهید را در این فضا به اشتراک بگذارید. 

برای این کار هیچ محدودیتی نخواهید داشت و همچنین هیچ هزینه ای برای شما ندارد. ماراد این امکان را برای اساتیدی که در این سایت فعالیت می کنند، در نظر گرفته است تا بتوانند بدون دغدغه، به بالا بردن کیفیت خود فکر کنند و بهترین دوره ها را ارائه کنند.

 

سوالات متداول

 

  •  ظرفیت اسکای روم ماراد چگونه است؟

 

اسکای روم ماراد تا 100 نفر دانشجو را پشتیبانی می کند.

 

  • سرعت برگزاری وبینار در اسکای روم ماراد چگونه است؟

 

به دلیل اینکه سرور های سایت ماراد در ایران است، سرعت آن در مقایسه با دیگر پلتفرم ها بالاتر است و همچنین اینترنت در ماراد نیم بها محسوب می شود.

 

  • آیا اسکای روم ماراد قابلیت ضبط دارد؟

 

بله، شما با برگزاری وبینار در اسکای روم ماراد می توانید، با کلیک بر روی دکمه ضبط وبینار، وبینار خود را ضبط کنید و این ویدئو ضبط شده در سایت ماراد باقی خواهد ماند.

 

  • آیا باید برای برگزاری وبینار در اسکای روم ماراد هزینه ای پرداخت کنم و اشتراک بگیرم؟

 

خیر، برگزاری وبینار در اسکای روم ماراد برای تمامی اساتید رایگان می باشد.

 

  • کیفیت دوربین و صدا در اسکای روم ماراد چگونه است؟

 

کیفیت دوربین و صدا در اسکای روم ماراد بسیار عالی می باشد و بستگی به کیفیت اینترنت شما دارد.

 

  • تخته کلاس در اسکای روم ماراد چگونه است؟

 

در فضای اسکای روم ماراد شما دو مدل تخته در اختیار خواهید داشت و می توانید از هر کدام مایل هستید استفاده کنید.

دیدگاه شما

مقالات مشابه