ماراد مرکز آموزش از راه دور

جستجو "hangman" در دوره ها

2 نتیجه برای "hangman"
دانش پذیران دیگر سرچ کرده اند:
مرتب سازی بر اساس
  • جدیدترین
  • قدیمی ترین
  • گرانترین
  • ارزان ترین
2 دوره
آموزش ساخت بازی Hangman _ برنامه نویسی اندروید به زبان جاوا (مقدماتی _ سطح 2)
تو این دوره که بخش تکمیلی دوره قبل هست میایم و بازی Hangman رو کدنویسی می کنیم. در بخشی از این دوره با آرایه ها و چگونگی ارتباط بین اکتیویتی آشنا می شیم.
مجید مهدی زاده
مجید مهدی زاده
  • زندگی فعال > برنامه نویسی
  • 9 اپیزود
  • 1 ساعت و 33 دقیقه
  • سطح مقدماتی
50,000 310,000
تــومـان
مشاهده دوره
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
آشنایی با متد getResourceEntryName
ساخت متدی که خروجی دارد
آشنایی با حلقه for
آشنایی با switch
آشنایی با char
آشنایی با آرایه ها
تبدیل یک String به آرایه ای از کاراکترهای با استفاده از متد toCharArray
تبدیل آرایه ای از کاراکترها به String با استفاده از متد new String
نوشتن از آرایه ای از کلمات و انتخاب تصادفی از بین آن ها با استفاده از متد random
آشنایی با VISIBLE, INVISIBLE, GONE
چطور عکس با استفاده از متد setImageResource
ساخت اکتیویتی جدید
رفتن بین اکتیویتی ها و تبادل اطلاعات با استفاده از Intent و startActivity
گرفتن اطلاعات با استفاده از متد getIntent و getExtras
تشخیص برنده یا بازنده بودن بازیکن
خروج از بازی و دوباره بازی کردن با استفاده از متد finish
آموزش ساخت بازی Hangman _ (بخش رایگان)  برنامه نویسی اندروید به زبان جاوا
این دوره سه قسمت ابتدایی ساخت بازی Hangman است. این دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان جاوا (سطح 2) ضبط شده.
مجید مهدی زاده
مجید مهدی زاده
  • زندگی فعال > برنامه نویسی
  • 3 اپیزود
  • 44 دقیقه
  • سطح مقدماتی
رایگان
مشاهده دوره
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
ساخت یک بازی در سطح مقدماتی
آشنایی با ImageView
یادگیری attributeهای جدید مثل visibility و layout_gravity
آشنایی با fix font
یادگیری ساخت اکتویتی جدید
یادگیری رفتن بین اکتیویتی ها همراه با اطلاعات با متد Intent و startActivity
یادگیری و استفاده از آرایه ها
آشنایی با char
یادگیری تبدیل یک String به آرایه ای از کاراکترها
یادگیری تبدیل آرایه ای از کاراکترها به یک String
آشنایی با حلقه for
آشنایی با switch
کوپک کردن تمام حروف یک کلمه (String)
ساخت آرایه ای کلمات و انتخاب تصادفی از میان آن ها
تشخیص بردن یا باختن بازیکن
آشنایی با متد getResourceEntryName

دوره های داغ و تازه

مشاهده همه