مرتب سازی بر اساس
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- گرانترین
- ارزان ترین
3 دوره
سفارشی
ضبط شده
امتیاز دوره ( 4 نفر)
4.75 از 5
در این دوره به آموزش ترم اول ریاضی ششم میپردازیم
تیزهوش شو - محمد رضا قادری
- ابتدایی > ششم ابتدایی
- 16 اپیزود
- 29 ساعت و 20 دقیقه
-
بیش از 4 سال تدریس در ماراد
700,000
1,700,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
در این دوره بیشتر نیمه کتاب ریاضی پایه ششم تدریس خواهد شد .
مفاهیم کتاب درسی از سطوح بسیار پایین شروع شده و پس از حصول اهداف کتاب درسی به طرح و تدریس مفاهیم پیچیده پرداخته میشود .
ضبط شده
امتیاز دوره ( 2 نفر)
4 از 5
تمام مبانی شروع به استفاده از کتابخانه پایتون NumPy
ماراد، مرکز آموزش از راه دور
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 30 اپیزود
- 2 ساعت و 5 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
زیرنویس فارسی و انگلیسی
20,000
159,000
تــومـان
ضبط شده
امتیاز دوره ( 3 نفر)
5 از 5
جدید به پرمیر پرو؟ هیچ مشکلی نیست. یاد بگیرید که در کمتر از 1 ساعت ویدیوهای فوقالعادهای ایجاد کنید! این محتوا توسط Motion Array .com ارائه شده است.
ماراد، مرکز آموزش از راه دور
- زندگی فعال > نرم افزار
- 9 اپیزود
- 59 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
زیرنویس فارسی و انگلیسی
9,000
72,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
راهاندازی یک پروژه پریمیر پرو
وارد کردن و سازماندهی فیلمهای ویدیویی
درک رابط کاربری اساسی محیطهای کاری پریمیر پرو
انجام وظایف ویرایش اساسی
کار با effectها وtransition ها
ایجاد titles و graphics
رنگ ویدئو خود را ویرایش کنید
کیفیت صدای خود را ویرایش کنید
ویدیو خود را Export کنید
ضبط شده
امتیاز دوره ( 6 نفر)
4.8 از 5
تو این دوره که بخش تکمیلی دوره قبل هست میایم و بازی Hangman رو کدنویسی می کنیم. در بخشی از این دوره با آرایه ها و چگونگی ارتباط بین اکتیویتی آشنا می شیم.
مجید مهدی زاده
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 9 اپیزود
- 1 ساعت و 33 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
بیش از 6 ماه تدریس در ماراد
50,000
310,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
آشنایی با متد getResourceEntryName
ساخت متدی که خروجی دارد
آشنایی با حلقه for
آشنایی با switch
آشنایی با char
آشنایی با آرایه ها
تبدیل یک String به آرایه ای از کاراکترهای با استفاده از متد toCharArray
تبدیل آرایه ای از کاراکترها به String با استفاده از متد new String
نوشتن از آرایه ای از کلمات و انتخاب تصادفی از بین آن ها با استفاده از متد random
آشنایی با VISIBLE, INVISIBLE, GONE
چطور عکس با استفاده از متد setImageResource
ساخت اکتیویتی جدید
رفتن بین اکتیویتی ها و تبادل اطلاعات با استفاده از Intent و startActivity
گرفتن اطلاعات با استفاده از متد getIntent و getExtras
تشخیص برنده یا بازنده بودن بازیکن
خروج از بازی و دوباره بازی کردن با استفاده از متد finish