جستجو "چالشهای طراحی" در دوره ها
3 نتیجه برای "چالشهای طراحی"
مرتب سازی بر اساس
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- گرانترین
- ارزان ترین
3 دوره
سفارشی
ضبط شده
امتیاز دوره ( 4 نفر)
4.75 از 5
در این دوره به آموزش ترم اول ریاضی ششم میپردازیم
تیزهوش شو - محمد رضا قادری
- ابتدایی > ششم ابتدایی
- 16 اپیزود
- 29 ساعت و 20 دقیقه
-
بیش از 4 سال تدریس در ماراد
700,000
1,700,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
در این دوره بیشتر نیمه کتاب ریاضی پایه ششم تدریس خواهد شد .
مفاهیم کتاب درسی از سطوح بسیار پایین شروع شده و پس از حصول اهداف کتاب درسی به طرح و تدریس مفاهیم پیچیده پرداخته میشود .
ضبط شده
امتیاز دوره ( 2 نفر)
4 از 5
ChatGPT، مهندسی پرامپت، هوش مصنوعی تولیدی، میدجرنی، OpenAI، هوش مصنوعی، DALL-E 2، ChatGPT 4 را بیاموزید.
ماراد، مرکز آموزش از راه دور
- زندگی فعال > هوش مصنوعی
- 23 اپیزود
- 1 ساعت و 47 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
زیرنویس فارسی و انگلیسی
17,000
136,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
طراحی و بهینهسازی پرسشها، امکانپذیر کردن یادگیری برای تبدیل شدن به مهندسان واقعی پرسشهای هوش مصنوعی.
توسعه و بهبود مهارتهای اساسی برای استفاده مؤثر از ابزارها و تکنیکهای هوش مصنوعی در زمینههای کاربردی مختلف.
کشف کردن فرصتها و امکانات بسیاری که هوش مصنوعی در دنیای فناوریمحور امروز ارائه میدهد.
شروع کار با مدلهای شناخته شده هوش مصنوعی برای متن و تصویر، مانند ChatGPT و Midjourney AI.
بررسی فرایند آموزش، اعتبارسنجی و آزمون مدلهای هوش مصنوعی برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد.
کسب بینش در مورد ماهیت تکراری ایجاد هوش مصنوعی، از جمله جمعآوری دادهها، پیش پردازش، انتخاب مدل و ارزیابی.
ضبط شده
امتیاز دوره ( 2 نفر)
5 از 5
چگونه بازی ها تولید می شوند - یک گشت و گذار در مناطق اصلی که سازنده بازی باید مدیریت کند تا از راه اندازی موفقیت آمیز بازی اطمینان حاصل کند.
ماراد، مرکز آموزش از راه دور
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 53 اپیزود
- 4 ساعت و 10 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
زیرنویس فارسی و انگلیسی
41,000
285,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
تمام اصول تولید یک بازی ویدیویی، از مفهوم تا عرضه (و فراتر از آن)
درک کامل از چرخه تولید بازی ویدئویی
توانایی ایجاد یک لیست از صفر و سپس استفاده از آن برای کمک به برنامهریزی و تحویل پروژههای بازی شما
چگونه از نقشههای ذهنی برای ایجاد فهرست کارها استفاده کنیم و چگونه برنامههای تیمی برای تیمهای بازی خود توسعه دهیم تا بتوانیم برای مراحل کلیدی برنامهریزی کنیم.
در مورد اینکه چگونه عواملی مانند بازاریابی، استخدام، محلیسازی، تست بازی و مدیریت تیم میتوانند واقعاً بر برنامههای تولید شما تأثیر بگذارند و چگونه میتوانید این موارد را کاهش دهید و از همان ابتدا در برنامههای خود بگنجانید.
چگونه انتخاب کنیم که کدام موتور را برای ساخت بازی خود انتخاب کنیم و روی کدام پلتفرمها باید آن را منتشر کنیم.
یک تولیدکننده بازی ویدئویی هر روز چه کارهایی انجام میدهد و اجزای کلیدی این شغل واقعاً چیستند؟
ملاحظات اخلاقی در مورد تولید بازی و مدیریت پروژهها و تیمهای بازی
بستن و ارسال پروژه بازی شما، چگونه با اشکالات مدیریت کنیم و به چه نکاتی توجه کنیم
مستندات کلیدی مورد نیاز در یک پروژه بازی، حاوی چه چیزی و زمانی که به آن نیاز دارید
کلیات مالی توسعه بازی و اینکه بودجه شما واقعا کجا می رود
چه مواردی را باید در نظر گرفت تا بازی شما برای همه قابل دسترسی باشد و چگونه میتوان این موارد را در آن گنجاند و چه کسی میتواند کمک کند.
ضبط شده
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
با یک مثال ساده که یک شکل شامل قسمتهایی میباشد که برای ترسیم نیاز به ابزار دایره و روشهای کنترل آن را داریم استفاده میشود.
ژاله پروانه
- زندگی فعال > طراحی و گرافیک
- 2 اپیزود
- 17 دقیقه
- سطح متوسط
رایگان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
ابزارهای ترسیم منحنی و کمان شامل Bezier , pen , Bspline , 3point _ curve را اشنا شده و روش ترسیم را فرامیگیرند