جستجو "بازی hangman" در دوره ها
2 نتیجه برای "بازی hangman"
مرتب سازی بر اساس
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- گرانترین
- ارزان ترین
2 دوره
سفارشی
ضبط شده
امتیاز دوره ( 4 نفر)
4.75 از 5
در این دوره به آموزش ترم اول ریاضی ششم میپردازیم
تیزهوش شو - محمد رضا قادری
- ابتدایی > ششم ابتدایی
- 16 اپیزود
- 29 ساعت و 20 دقیقه
-
بیش از 4 سال تدریس در ماراد
700,000
1,700,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
در این دوره بیشتر نیمه کتاب ریاضی پایه ششم تدریس خواهد شد .
مفاهیم کتاب درسی از سطوح بسیار پایین شروع شده و پس از حصول اهداف کتاب درسی به طرح و تدریس مفاهیم پیچیده پرداخته میشود .
ضبط شده
امتیاز دوره ( 6 نفر)
4.8 از 5
تو این دوره که بخش تکمیلی دوره قبل هست میایم و بازی Hangman رو کدنویسی می کنیم. در بخشی از این دوره با آرایه ها و چگونگی ارتباط بین اکتیویتی آشنا می شیم.
مجید مهدی زاده
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 9 اپیزود
- 1 ساعت و 33 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
بیش از 6 ماه تدریس در ماراد
50,000
310,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
آشنایی با متد getResourceEntryName
ساخت متدی که خروجی دارد
آشنایی با حلقه for
آشنایی با switch
آشنایی با char
آشنایی با آرایه ها
تبدیل یک String به آرایه ای از کاراکترهای با استفاده از متد toCharArray
تبدیل آرایه ای از کاراکترها به String با استفاده از متد new String
نوشتن از آرایه ای از کلمات و انتخاب تصادفی از بین آن ها با استفاده از متد random
آشنایی با VISIBLE, INVISIBLE, GONE
چطور عکس با استفاده از متد setImageResource
ساخت اکتیویتی جدید
رفتن بین اکتیویتی ها و تبادل اطلاعات با استفاده از Intent و startActivity
گرفتن اطلاعات با استفاده از متد getIntent و getExtras
تشخیص برنده یا بازنده بودن بازیکن
خروج از بازی و دوباره بازی کردن با استفاده از متد finish
ضبط شده
امتیاز دوره ( 9 نفر)
4.6 از 5
این دوره سه قسمت ابتدایی ساخت بازی Hangman است. این دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان جاوا (سطح 2) ضبط شده.
مجید مهدی زاده
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 3 اپیزود
- 44 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
بیش از 6 ماه تدریس در ماراد
رایگان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
ساخت یک بازی در سطح مقدماتی
آشنایی با ImageView
یادگیری attributeهای جدید مثل visibility و layout_gravity
آشنایی با fix font
یادگیری ساخت اکتویتی جدید
یادگیری رفتن بین اکتیویتی ها همراه با اطلاعات با متد Intent و startActivity
یادگیری و استفاده از آرایه ها
آشنایی با char
یادگیری تبدیل یک String به آرایه ای از کاراکترها
یادگیری تبدیل آرایه ای از کاراکترها به یک String
آشنایی با حلقه for
آشنایی با switch
کوپک کردن تمام حروف یک کلمه (String)
ساخت آرایه ای کلمات و انتخاب تصادفی از میان آن ها
تشخیص بردن یا باختن بازیکن
آشنایی با متد getResourceEntryName