جستجو "آرایه" در دوره ها
9 نتیجه برای "آرایه"
دانش پذیران دیگر سرچ کرده اند:
مرتب سازی بر اساس
- جدیدترین
- قدیمی ترین
- گرانترین
- ارزان ترین
9 دوره

ضبط شده
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
یادگیری جاوااسکریپت از صفر، ساده و کاربردی!

محمد جواد نامدار
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 19 اپیزود
- 1 ساعت و 36 دقیقه
- سطح مقدماتی
رایگان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
مقدمه
اگر... -شروط (Conditions)
مبانی اولیه، اعداد و رشته ها - متغییر ها (Values)
تایپ های پویا (Dynamic types)
لیست ها -آرایه (Array)
دیکشنری (Object)
دستورالعمل - تابع (Function)
دستورالعمل های آماده- توابع (Functions)
یک بازی ساده - تاس (Dice)
یک بازی خوب- دوز (Tic-tac-toe)
یک بازی جالب- هزارتو (Maze)

ضبط شده
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
تمام نکاتی که برای ۲۰ گرفتن علوم و فنون ادبی دهم در امتحان نوبت اول نیاز دارید در این دوره به شکل کامل تدریس شده است.

محمدرضا رحیمیان
- متوسطه دوم > پایه دهم
- 8 اپیزود
- 7 ساعت و 36 دقیقه
- سطح متوسط
-
بیش از 6 ماه تدریس در ماراد
138,000
476,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
علوم و فنون ادبی دهم برای امتحان نوبت اول
حل سوالات تشریحی
حل کارگاه تحلیل فصل و خودارزیابی ها
آرایه ادبی
عروض
تاریخ ادبیات
۲۰ امتحان

ضبط شده
امتیاز دوره ( 3 نفر)
4.3 از 5
جاوا اسکریپت را از صفر یاد بگیرید و با آن پروژه وبسایت/اپلیکیشن/بازی شروع کنید!

ماراد، مرکز آموزش از راه دور
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 36 اپیزود
- 3 ساعت و 3 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
بیش از 6 ماه تدریس در ماراد
-
زیرنویس فارسی و انگلیسی
30,000
269,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
یادگیری جاوا اسکریپت پایه
یاد بگیرید چگونه صفحات/برنامههای html تعاملی بسازید.

ضبط شده
امتیاز دوره ( 6 نفر)
4.5 از 5
تمام مبانی شروع به استفاده از کتابخانه پایتون NumPy

ماراد، مرکز آموزش از راه دور
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 30 اپیزود
- 2 ساعت و 5 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
بیش از 6 ماه تدریس در ماراد
-
زیرنویس فارسی و انگلیسی
20,000
159,000
تــومـان

ضبط شده
امتیاز دوره ( 9 نفر)
4.2 از 5
زبانى را یاد بگیرید که در نظرسنجی IEEE در سال ۲۰۱۸ در بین ۳ زبان برنامهنویسی برتر رتبهبندی شده است.

ماراد، مرکز آموزش از راه دور
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 26 اپیزود
- 2 ساعت و 34 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
بیش از 6 ماه تدریس در ماراد
-
زیرنویس فارسی و انگلیسی
25,000
199,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
اصول زبان C
Operator و Control Structures
Variables
Strings
Arrays
Pointers
Funtions
عبارات Conditional
Loops
عبارات Switch

ضبط شده
امتیاز دوره
هنوز امتیاز ندارد
دوره صفر تا صد آرایه های ادبی
آرایه های ادبیات فارسی
آرایه های علوم و فنون ادبی

محمدرضا رحیمیان
- متوسطه دوم > کنکور
- 18 اپیزود
- 13 ساعت و 55 دقیقه
- سطح متوسط
-
بیش از 6 ماه تدریس در ماراد
99,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
صفر تا صد آرایه های ادبی
آرایه های ادبیات فارسی
آرایه های علوم و فنون ادبی
آرایه های کنکور سراسری
آرایه های امتحان نهایی
ضبط شده
امتیاز دوره ( 1 نفر)
5 از 5
ورودبه دنیای برنامه نویسی با دوره آموزشی صفر تا صد سی شارپ با تدریس محمد متین قادری، این دوره پیش نیاز تمامی دوره های سی شارپ اعم از دوره های طراحی سایت، بازی سازی و... سی شارپ است

محمد متین قادری
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 21 اپیزود
- 7 ساعت
- سطح مقدماتی
-
بیش از 4 سال تدریس در ماراد
رایگان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
مفاهیم پایه برنامه نویسی: تعریف متغیر ها، حلقه ها و دستورات شرطی و عملگر ها
ساخت ماشین حساب ساده با سی شارپ
آرایه ها، لیست ها، انجام عمل روی آنها و مرتب سازی آنها با روش های مختلف
شئ گرایی، تعریف متود ها و کلاس ها، ارث بری و چندریختی ها
ساخت پروژه تصحیح پاسخنامه دانشجویان و تجزیه و تحلیل کارنامه ها
و تمامی ابزار هایی که برای ورود به دنیای برنامه نویسی با زبان سی شارپ نیاز داریم!

ضبط شده
امتیاز دوره ( 6 نفر)
4.8 از 5
تو این دوره که بخش تکمیلی دوره قبل هست میایم و بازی Hangman رو کدنویسی می کنیم. در بخشی از این دوره با آرایه ها و چگونگی ارتباط بین اکتیویتی آشنا می شیم.

مجید مهدی زاده
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 9 اپیزود
- 1 ساعت و 33 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
بیش از 1 سال تدریس در ماراد
50,000
310,000
تــومـان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
آشنایی با متد getResourceEntryName
ساخت متدی که خروجی دارد
آشنایی با حلقه for
آشنایی با switch
آشنایی با char
آشنایی با آرایه ها
تبدیل یک String به آرایه ای از کاراکترهای با استفاده از متد toCharArray
تبدیل آرایه ای از کاراکترها به String با استفاده از متد new String
نوشتن از آرایه ای از کلمات و انتخاب تصادفی از بین آن ها با استفاده از متد random
آشنایی با VISIBLE, INVISIBLE, GONE
چطور عکس با استفاده از متد setImageResource
ساخت اکتیویتی جدید
رفتن بین اکتیویتی ها و تبادل اطلاعات با استفاده از Intent و startActivity
گرفتن اطلاعات با استفاده از متد getIntent و getExtras
تشخیص برنده یا بازنده بودن بازیکن
خروج از بازی و دوباره بازی کردن با استفاده از متد finish

ضبط شده
امتیاز دوره ( 9 نفر)
4.6 از 5
این دوره سه قسمت ابتدایی ساخت بازی Hangman است. این دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان جاوا (سطح 2) ضبط شده.

مجید مهدی زاده
- زندگی فعال > برنامه نویسی و طراحی سایت
- 3 اپیزود
- 44 دقیقه
- سطح مقدماتی
-
بیش از 1 سال تدریس در ماراد
رایگان
در این دوره چه چیزی فرا می گیرید؟
ساخت یک بازی در سطح مقدماتی
آشنایی با ImageView
یادگیری attributeهای جدید مثل visibility و layout_gravity
آشنایی با fix font
یادگیری ساخت اکتویتی جدید
یادگیری رفتن بین اکتیویتی ها همراه با اطلاعات با متد Intent و startActivity
یادگیری و استفاده از آرایه ها
آشنایی با char
یادگیری تبدیل یک String به آرایه ای از کاراکترها
یادگیری تبدیل آرایه ای از کاراکترها به یک String
آشنایی با حلقه for
آشنایی با switch
کوپک کردن تمام حروف یک کلمه (String)
ساخت آرایه ای کلمات و انتخاب تصادفی از میان آن ها
تشخیص بردن یا باختن بازیکن
آشنایی با متد getResourceEntryName